قدس آنلاین:قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی از اهدای 105 سری جهیزیه به بانوان بی سرپرست تحت پوششی که ازدواج مجدد داشته اند در سال گذشته خبر داد.

105 سری جهیزیه به زنان تحت حمایت این نهاد در خراسان شمالی اهدا شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلایناز بجنورد،محمد علی اکبریانی با بیان اینکه سه میلیارد و 100 میلیون ریال اعتبار از محل کمک های خیرین ، زکات و منابع دولتی برای این امر هزینه شد، اظهار داشت: کمک به حل مشکلات مسکن،تهیه جهیزیه، کمک به اشتغال همسران زنان سرپرست خانوار و تامین هزینه تحصیل فرزندان آنها از جمله مواردی است که کمیته امداد برای کمک به ترویج ازدواج زنان سرپرست خانوار در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه زنان سرپرست خانوار و فرزندانشان به غیر از مشکلات اقتصادی با مشکلات دیگری نیز روبرو هستند که با ازدواج مجدد می توانند بسیاری از آنها را مرتفع کنند افزود:با تلاش کمیته امداد استان زنانی بی سرپرست تحت پوششی که ازدواج مجدد داشته باشند از خدمات مختلفی از جمله جهیزیه بهره مند می شوند.

اکبریانی با بیان اینکه بیش از 21 هزار زن سرپرست خانوار تحت پوشش حمایت های کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی قرار دارند و از خدمات مختلف این نهاد استفاده می‌کنند، ادامه داد: این نهاد در تمامی حوزه ها ازجمله بیمه تامین اجتماعی نیز در تلاش است تا زمینه توانمند سازی زندگی آتیه آنها را فراهم کند
.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.