حميددرخشان: بازيكن شان را نگرفتم عليه ام مي نويسند

به گزارش قدس آنلاين، سرمربی سابق تیم پرسپولیس گفت: برای باشگاهی با این همه هوادار 2 میلیارد هزینه کردن خیلی ناچیز است.

حمید درخشان در خصوص اینکه او را مقصر اصلی ناکامی های این فصل پرسپولیس می دانند، اظهار داشت: چرا آنهایی که الان از من انتقاد می کنند وسط فصل و وقتی من تیم را تحویل گرفتم نمی گفتند این تیم با مشکل بازیکن دست و پنجه نرم می کند و حالا صدایشان درآمده است. 

وی ادامه داد: مردم حق دارند همه چیز را بدانند. من در آسیا تیم را صدر جدول تحویل دادم که حالا با حذف از گردونه رقابت ها تازه به فکر این افتادند که این تیم ضعیف بسته شده است. اگر  پرسپولیس ضعیف بود پس چرا در صدر جدول قرار داشت؟ یکسری دوستان که داعیه دلسوزی برای پرسپولیس را دارند به عنوان دلال عمل می کنند و خودشان بازیکن معرفی می کنند و وقتی بازیکنان شان جذب نمی شود آن وقت انتقاد می کنند.بله آقای باسابقه مثلا مطبوعاتی،خود شما بودی که به من بازیکن معرفی کردی و وقتی دست رد به سینه ات زدم با من چپ افتادی!شما مطبوعاتی نیستنی،مطبوعاتی نما هستی.

سرمربی سابق پرسپولیس در خصوص اینکه از او انتقاد می شود که بازیکنان جذب شده از سوی او به هیچ عنوان کیفیت لازم را نداشتند خاطرنشان کرد: تمام کسانی که در زمان سرمربیگری من پرسپولیس را می دیدند، می دانند در نیم فصلی که گذشت من با چه مشکلاتی روبه رو بودم. باشگاه پول نداشت و من فقط می توانستم یکسری بازیکنان را جذب کنم. 

درخشان بیان داشت: من هم دوست داشتم محسن مسلمان در نیم فصل جذب شود و حتی بازیکنانی که کیفیت بازی مسلمان را دارند اما وقتی باشگاه نمی توانست آن بازیکنان را جذب کند گناه من چیست؟ 

وی در خصوص اینکه می گویند بازیکنان جذب شده از سوی او دو میلیارد روی دست باشگاه خرج گذاشته اند، عنوان کرد: چه کسی این حرف را زده است؟ من نمی دانم این مبلغ اصلا از کجا آمده است. ما علی علیپور را با 150 میلیون جذب کردیم که حالا خیلی از باشگاه ها به دنبال او هستند. بابک حاتمی با 200 میلیون جذب شد و همین گابریل را که الان همه از او انتقاد می کنند را باشگاه های دیگر برای جذبش سر و دست می شکنند. من واقعا نمی دانم این صحبت ها از کجا به ذهن اینها می رسد. 

سرمربی سابق پرسپولیس تصریح کرد: البته برای باشگاهی با این همه هوادار 2 میلیارد هزینه کردن خیلی ناچیز است و باید خیلی بیشتر از اینها هزینه شود تا تیم بتواند در سه جام به راحتی شرکت کند. 

درخشان در پایان اذعان داشت: در جایی خواندم مهرداد کفشگری گفته چون بازیکن دایی بوده به او بازی نمی دادند. من نمی دانم اینها به چه چیزی فکر می کنند. اما آقای کفشگری! تو در زمان من تا وقتی مصدوم نشده بودی بازی می کردی و بعد از مصدومیت کمتر بازی کردی.وجدان داشته باش.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.