قدس آنلاین یزد - رئیس کل دادگستری استان یزد گفت : هفته قوه قضائیه ، فرصت تجلی بخشیدن به تلاش های دستگاه قضا در حوزه امنیت و عدالت است و باید از این فرصت مناسب برای ارائه تلاش ها و خدمات انجام شده در دستگاه قضایی و دستگاه های وابسته به قوه قضاییه بهره گرفت.

هفته قوه قضائیه ، فرصت تجلی بخشیدن به تلاش های دستگاه قضا است

به گزارش قدس آنلاین ازیزد ، محمد رضا حبیبی در اولین جلسه ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه در استان یزد اظهارداشت : باید از هفته قوه قضائیه در جهت ارتباط سهل و آسان با مردم استفاده کرد و ضمن تلاش برای ارتقاء سطح آگاهی های حقوقی ، آنان را با تلاش های صورت گرفته در دستگاه قضا بیشتر آشنا نمود.

وی اطلاع رسانی دقیق و هدفمند از عملکرد دستگاه قضایی را خواستار شد و افزود: اطلاع رسانی در دستگاه قضایی از اهمیت و حساسیت ویژه ای برخوردار است و باید به گونه ای انجام شود تا ضمن این که مردم در بطن امور قرار می گیرند ، این اطلاع رسانی کوچکترین خدشه ای به احساس امنیت آنان وارد نسازد.

این مقام قضایی بر حفظ اسرار و اطلاعات محرمانه دستگاه تأکید وتصریح کرد  : نباید به اسم انتشار عملکرد ، اطلاعاتی منتشر شود که با آبرو و اعتبار مردم و شهر مرتبط است.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان ، امنیت را پیش شرط توسعه و پیشرفت دانست و خاطر نشان ساخت : در سال همدلی و هم زبانی و در سایه هماهنگی دستگاه های اداری و قضایی ، پیشرفت استان در سایه امنیت پایدار تسریع خواهد شد.

وی نشست با اصحاب رسانه و جلسه با ائمه جمعه استان را از دیگر برنامه های مهم هفته قوه قضائیه ذکر کرد و ابراز داشت : هماهنگی جهت استفاده از ظرفیت رسانه ای صدا و سیما و بهره گیری از فرصت تبلیغات محیطی از دیگر موضوعاتی است که در هفته قوه قضائیه مد نظر است.

حبیبی یادآور شد : هم زمانی هفته قوه قضاییه و ماه مبارک رمضان نیز فرصت ویژه ای برای ارتباط با مردم است و می توان با حضور مسئولان قضایی و اداری در اجتماعات مردمی در مساجد ، تکایا و حسینه ها مردم را در جریان امور مرتبط با دستگاه قضایی و دستگاه های وابسته به قوه قضاییه قرار داد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.