قدس آنلاين – سبزوار :  امام جمعه شهرستان سبزوار گفت: امام خمینی (ره) به عنوان پرچمدار ولایت و استکبار ستیزی، با قیام خود جهان اسلام را زنده کرد.

تحقق آرمانهای اسلام و انقلاب با حضور نسل جوان میسر می شود

وی ادامه به گزارش خبرنگار قدس آنلاين از سبزوار حجت الاسلام غلامحسین ابراهیمی  كه در جمع مردم سبزوار سخن ميگفت با بيان اينكه  افکار و اندیشه های امام خمینی (ره) باید در جامعه ترویج شود تصريح كرد: ملت غيور ايران بايد در راه حفظ آرمان هاي امام خمینی (ره)  و دستاوردهاي انقلاب و تبعيت از منويات مقام معظم رهبري از هيچ كوششي دريغ ننمايند.

داد : تحقق آرمانهای اسلام و انقلاب با حضور نسل جوان میسر می شود همانگونه که جوانان نيز در دفاع مقدس نقش کم نظیری داشتند.

وی همچنین با تبریک سالروز ولادت حضرت قائم (عج) و سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) اظهار کرد: جوانان باید پیرامون شخصیت حضرت علی اکبر (ع) بیشتر مطالعه کرده و به ایشان اقتدا نمایند.

وي با اشاره به روز جهانی بدون دخانیات با بيان اينكه ریشه کنی دخانیات و مواد مخدر در جامعه نیازمند برنامه جامع و کاملی است خواستار فرهنگ سازی در این زمینه و خودداری از استعمال دخانیات در محیط های عمومی و خیابان ها شد.  / انتهاي پيام  

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.