قدس آنلاین_سیدحمیدهاشمی: فرمانده پلیس راهور خراسان رضوی بااعلام مقررات ترافیکی ویژه ایام چراغ برات در مشهد گفت، سنت دیرینه چراغ برات فقط دراستان خراسان رضوی وعمدتا درمشهدبرگزارمیشودکه همواره با بارترافیکی گسترده ای همراه است که لازم است شهروندان این مقررات را توجه جدی واعمال نمایند.


مقررات ترافیکی ایام چراغ برات درمشهد

وی افزود،با توجه به اینکه مراسم چراغ برات از فردا دهم خرداد ماه به مدت سه روز در مشهد اجرا میشودو آرامستان های بهشت رضا وخواجه ربیع ازبیشترین حضور مراجعین  برخوردار خواهند بودلذا لازم است شهروندان برای زیارت اهل قبور درساعات اولیه روز اقدام نمایند تا بار ترافیکی برگشت از این مسیرها که دربعدازظهر خواهد بود به حداقل برسد.

گرایلی ادامه داد: بیشتر بار ترافیکی در مسیر برگشت از آرامستان‌ها به سمت شهر بوده لذا طرح‌ها و محدودیت‌های ترافیکی برای آسایش مردم در نظر گرفته شده که با همکاری مردم اثربخش خواهد بود.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مسیر کنترل ترافیکی بهشت رضا(ع) از پل حافظ تا این آرامستان است و راه‌های دیگر هم از جاده سردخانه و جاده قوچان در کنارگذرهای شرقی و شمالی مشخص شده است که توسط ماموران راهنمایی رانندگی و تابلو‌ها به مردم نشان داده می‌شود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.