۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵
کد خبر: 286508

قدس آنلاین:با تلاش ماموران پلیس فتا استان فارس شخصی که اقدام به کلاهبرداری پیامکی می نمود، شناسایی شد.

وقتی طمع 130 میلیون را به باد می دهد

به گزارش قدس آنلاین،رئیس پلیس فتا استان فارس در اين زمينه گفت:فردي مضطرب با ارائه مرجوعه قضائی به اين پليس مدعي شد مبلغ 130 میلیون ريال از حسابش به سرقت رفته در حالی که می داند این برداشت ها چگونه صورت گرفته است!

سرهنگ "سيد موسي حسيني" ادامه داد: شاکی در اظهارات خود بیان كرد حدود 5 ماه قبل پیامکی مبنی بر برنده شدن در قرعه کشی بر روی تلفن همراهش ارسال شده که از وی درخواست می شود جهت دریافت وجه به خودپرداز بانک مراجعه نماید.

وي افزود: شاکی نیز طمع کرده و در حالی که می دانسته پیام از طرف کلاهبرداران است یک حساب بانکی که وجه نقدی در آن نبوده را  انتخاب و به درخواست کلاهبردار پاسخ مثبت می دهد.سرهنگ "حسيني" گفت: پس از گذشت 5 ماه از آن واقعه ، مبلغ 130 میلون ریال وام  به همین حساب واریز شده که کمتر از 2 ساعت توسط فرد کلاهبردار از حسابش برداشت می گردد.

اين مقام انتظامي تصريح كرد: با تشکیل پرونده کارشناسان پلیس فتا اقدامات خود را جهت شناسایی متهم آغاز نموده و در ادامه موفق به شناسایی متهم شدند.وي در این رابطه  بیان كرد: هیچ ارگان و سازمانی جهت واریز  وجه با عنوان برنده شدن ، از افراد درخواست نمی کنند به خودپرداز بانک مراجعه نمایند و همواره  شهروندان می بایست هشیار بوده و فریب این گونه پیامک ها را نخورند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.