قدس آنلاین- تبریز: دارنده هفت عنوان قهرمانی در تور ایران - آذربایجان گفت: مسیر جلفا به عینالو در خدا آفرین طلایی ترین مرحله تور سی اُم ایران - آذربایجان است.

مسیر جلفا به عینالو طلایی ترین مرحله تور سی اُم آذربایجان است

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، قادر میزبانی ظهر شنبه در حاشیه شروع مرحله سوم سی اُمین دوره تور نیمه حرفه ای و بین المللی ایران - آذربایجان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز و فردا فکر نمی کنم تغییری در رده بندی تیم ها پیش آید، افزود: در روزهای آینده ولی نتایج تغییر می کند.

وی با تاکید بر اینکه در چند سال اخیر تور به خوبی برگزار شده، گفت: امسال نیز تور به صورت نیمه حرفه ای است و با استقبال خوب رکابزنان مواجه شده است.

این رکابزن باتجربه با اشاره به اینکه نقص عمده ای در تور سی اُم وجود ندارد، ادامه داد: نسبت به زیرساخت های موجود در استان تلاش 100 درصدی برای برگزاری مطلوب تور وجود دارد و من به عنوان یک دوچرخه سوار از همه تلاشگران این تور تشکر می کنم.

قادر میزبانی 44 ساله است و سابقه 7 عنوان قهرمانی در این تور را دارد. وی از دوره هفتم وارد این تور شده است. وی رکوردار این تور با حضور در 24 دوره، محسوب می شود.

لازم به ذکر است که مرحله سوم تور ایران - آذربایجان به مسافت 144 کیلومتر از تبریز به ارومیه راس ساعت 10 با شلیک تپانچه توسط سردار کریمیان فرمانده سپاه عاشورا استارت خورد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.