قدس آنلاین- تبریز: شهروندی که صبح امروز، در مسیر درختان تفرجگاه ائل‌گلی در حال عبور بود با افتادن درخت جان خود را از دست داد.

درخت جان یک شهروند تبریزی در تفرجگاه ائل گلی را گرفت

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، شهروندی که صبح امروز، در مسیر درختان طوفان‌‌زده تفرجگاه ائل‌گلی در حال عبور بود، جان خود را از دست داد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز، با بیان این که طوفان روز گذشته باعث صدمه به بیش از 200 اصله درخت در سطح شهر تبریز شده است، در مورد این حادثه، اظهار داشت: با توجه به شکستگی بسیار از شاخه‌های درختان به خصوص در تفرجگاه ائل‌گلی، با پایان توفان ایجاد علایم هشداری و استقرار عوامل حفاظتی از سوی سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری، مورد توجه قرار گرفت.

حسن‌زاده ادامه داد: با این حال، متاسفانه این علایم از سوی یکی از شهروندان مورد توجه قرار نگرفت و همین موضوع، حادثه تلخ را رقم زد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز از عموم شهروندان خواست با جدی گرفتن محدوده‌های هشدار، در جلوگیری از بروز حوادث ناگوار، با سازمان همکاری داشته باشند .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بابك IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    23 0
    درخت تا حالا جون كسي رو نگرفته كه اين هم باشه دومي! شمايي كه خبر پخش ميكني فكر ميكني جماعت چي هستن كه داري فريبشون ميدي؟ اولا كه خبر رو درست نقل كنيد و بگيد كه بي‌احتياطي شخصي كه مسول بريدن شاخه درخت بود باعث كشته شدن شهروند تبريزي شد! دوما اينكه خوانواده جان‌باخته از شهرداري و همون فردي كه درخت رو ميبريده شكايت كردن و داره مراحل قانوني رو ميگزرونه! پس بيخودي درخت يا شهروند رو مقسر نكن و ماجرا رو جوري نشون نده كه انگار اين مسولين و سازمانها بي گناه‌ هستن! البته خوب ميدونم كه جرات پخش متن من رو هم نداري پس خيلي به خودت زهمت نده..
  • رضا IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    11 0
    تو عکس هم مشخصه که با اره بریده شده نه با طوفان!!!!!!!
  • مهسا IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    5 0
    دقیقا با اقای بابک هم نظرم.امیدوارم عدالت اجرا بشه و مخفی کاری نشه.یک خانواده رو بی احتیاطی مسولین عذادار کرده.خیلی کار سختی بود که قبل بریدن درخت یک علامتی هشداری تابلویی چیزی اونجا نصب میکردین .اخبار کذب هم لطفا پخش نکنین همه شاهد بودن که جریان چیه.
  • مریم IR ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    5 0
    جالبه،یه بار بتن، هنوز یه سال نگذشته درخت،بله همونطنان مواظب باشید.چون جونتون اصلا اهمیتی نداره
  • ناصر IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    7 0
    با سلام ضمن عرض تسلیت به خانواده متوفی بنده کسی هستم که بعد از رد شدن من درخت سقوط کرده وجان همشهری عزیزمان را گرفت و لازم به یادآوری است مسئولانی که اونجا واستاده بودن خیلی بی تفاوت بودن اولا باید درخت رو با طناب می بستند که زیاد پرت نشه دوما باید مانع میذاشتن که مانعی هم نبود مردم رو احمق فرض نکنین بادی در کار نبود که درحت رو بشکنه .درخت رو بریدن وشکست و روی خانم سقوط کرد و به نظر بنده گناه کارگر هم نبود کسایی که به کارگر دستور میدادن باید راه رو می بستن. اول راه رو بستن و درخت رو بریدن درخت تیفتاد اونا راه رو باز کردن فکر نکردن درخت میشکنه و می افته ثالثا بریدن درخت هم تو جاهای شلوغ ساعت هایی داره (مثلا ۲ ظهر
  • قطره ای آدم IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    2 0
    اولاً خدا این بنده خدا را رحمت کنه ثانیاً مردن باسه همه ی ما هست بهتره دروغ نگییم ثالثاً خون کسی بی ارزش نیست رابعا لااقل به خانواده آن مرحومه احترام کاش میزان خامسا ا............
  • نجمه IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    2 0
    من یکی از بستگان نزدیک ان مرحوم هستم اخه چقد دروغ لطفا به مردم اطلاع غلط ندین وبه ماهم عذاب ندین با دروغ ها یه خانواد رو عذا دار نکردید چندین خانواده رو عذا دار کردین جوون بود تو این سن نباید از دستش میدادیم
  • نجلا IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
    2 0
    لطفا با دروغ هاتون مردم رو فریب ندین هر چند دستتون رو شده کسی حرفاتونو باور نداره،فرض کنید ما باور کردیم خودتون هم میتونید با این عذاب وجدان زندگی کنید،شما یک خانواده رو عذا دار نکردید چندین خانواده رو عذا دار کرده اید،در ضمن اون روز هوا طوفانی نبود
  • yar2 IR ۰۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
    0 0
    اینم مثل جریان بلوک بتنی که افتاد روی دختر معصومی که هیچ نهادی مسعولیتشو به عهده نگرفت همه مدام به گردن هم انداختن تا اینکه آیب ها از آسیاب افتاد خود پدر و دختر رو مقصر دونستن/ اینم مثل استادیومی که سر ملتو بریدن و آقای ششگلانی و سیاست مدارای فوتبالی با دروغ از میز های مدیریتی خود چسبیدند/خحالت بکشید این همه سوتی ؟!! این همه دروغ/ من ترک نیستم ولی اهل تبریزم خجالت میکشم که همچین مدیرانی برای مردم فهمیم و غیور تبریز و ایران اسلامیمون خدمت که نه غفلت و بعد سرپوشانی میکنن
  • .... IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
    0 0
    دروغ نیست راسته.فامیل ما بوده.اسمش طاهره بوده.سومش هم بغل مسجد مقبره الشعرا گرفتن.برین بپرسین. شهرداری الان داره هرکاری میکنی تا تبرئه کنه خودشو از این جریان.
  • ... IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
    0 0
    رفته بود پیاده روی .بدون اینکه مانعی بزارن تا عبور و مرور نشه تا درخت و ببرن.اینم غافل ... رفت و افتادسرش