قدس آنلاین-ایلام: فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: 2 کلاهبردار که خود را مأمور پلیس راهور ایلام معرفی کرده بودند، دستگیر شدند.

دستگیری کلاهبرداران با لباس پلیس در ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، سردار علی دولتی با بیان اینکه در پي کسب خبري مبني بر اين که 2 نفر با يک دستگاه سمند سفيد رنگ در گردنه شاهبداغ بخش هليلان با معرفي خود به عنوان مامور پليس نامحسوس از خودروهاي نفتکش اخاذي مي نمايند، موضوع به صورت ويژه در دستور کار پليس شهرستان چرداول قرار گرفت، اظهارداشت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و بررسي هاي تخصصي موفق به شناسايي يکي از متهمان شدند و با هماهنگي قضائي در يک عمليات غافلگيرانه، در حالي که با مشاهده واحد گشتي قصد متواري شدن را داشت، دستگير کردند.

وی با اشاره به اینکه متهم در تحقيقات پليسي به چندين مورد اخاذي با همدستي يک نفر با هويت معلوم که سرباز فراري پليس راهور يکي از شهرستان هاي همجوار مي باشد، اعتراف کرده است، افزود: متهم پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد، و تلاش براي دستگيري متهم رديف دوم ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان ایلام یادآور شد: شهروندان از پرداخت هرگونه وجهي به افراد ناشناس تحت عنوان مأموران دولتي خودداري نموده و اينگونه موارد را سريعاً به پليس 110 اطلاع دهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.