قدس آنلاین- تبریز: مدیر فنی تور بین المللی ایران - آذربایجان گفت: مرحله سوم تور نسبت به مرحل قبل از شرایط خوبی برخوردار بود و به دلیل مساعدبودن وضعیت هوا و کفی بودن جاده باعث شده بود رکابزنان در شرایط خوبی با یک دیگر رقابت کنند.

مرحله سوم تور از کیفت بسیار بالایی برخوردار بود

به گزارش قدس آنلاین از تبریز،  رسول هاشم کندی مدیر فنی تور بین المللی ایران – آذربایجان اظهار داشت: سی امین مرحله تور بین المللی ایران آذربایجان در حال برگزاری است که امیدواریم این تور مثل سال های گذشته به خوبی و با موفقیت به پایان برسد.

وی افزود: دراین دوره از تور 13 تیم خارجی و 5 تیم داخلی حضور دارند که مه مرحله اولتور با حضور 100 دوچرخه سوار آغاز شد و در نهایت 96 نفر به خط پایان رسیدند که این نشان دهنده بالا بودن سطح تور است.

مدیر فنی تور تصریح کرد:مرحله سوم تور نسبت به مرحل قبل از شرایط خوبی برخوردار بود و به دلیل مساعدبودن وضعیت هوا و کفی بودن جاده باعث شده بود رکابزنان در شرایط خوبی با یک دیگر رقابت کنند.

هاشم کندی گفت: در سومین مرحله از تور رقابت بسیار نزدیکی بین رکابزنان وجود داشت و این جایی بسیار خوشحالی است که تور رفته رفته به اوج خود می رسد و رکابزنان به شرایط ایده آل خود می رسند.

گفتنی است سی اُمین دوره تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان با حضور تیم های ناویتاس ساتالیست استرالیا، سرچ تو ریته ین استرالیا، تیم ملی گرجستان، تیم ملی مغولستان، ان اس سی مالزی، تورکو شکر ترکیه، سی سی ان سایکلینگ لائوس، ترانگانو مالزی، تیم ملی سوریه، تیم ملی ارمنستان، وینو فور ائور قزاقستان، لویشان لند اسکیپ جمهوری خلق چین، ای سی اسپارتا پراگ جمهوری چک و تیم های داخلی پتروشیمی و شهرداری تبریز، سپاهان اصفهان، پیشگامان کویر یزد و تیم ملی ایران برگزار می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.