قدس آنلاين – سبزوار :  رییس اداره مراکز راهنمایی و مشاوره خانواده سازمان انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت: مراکز راهنمایی و مشاوره خانواده سازمان انجمن اولیاء و مربیان برای کمک به خانواده های نیازمند به مشاوره، با هدف تعادل در کانون خانواده و کاستن از آسیبهای اجتماعی از سال 1371 فعال شده اند.

خراسان رضوی با 36 مرکز مشاوره خانواده ، بیشترین تعداد مراکز در کشور را دارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاين از سبزوار بهزاد دهنوی ساعتي پيش در مراسم بزرگداشت روز جوان در سبزوار با بيان اينكه 251 مرکز راهنمایی و مشاوره خانواده با هزار و 100 مشاور تحت نظر این انجمن در سطح کشور فعالیت می کنند افزود: خراسان رضوی با 36 مرکز مشاوره خانواده دارای بیشترین تعداد مراکز در کشور است.

وي ادامه داد: در مناطقی که آموزش و پرورش آمادگی داشته باشد طبق استانداردها از نظر مکان و نیز نیروهای توانمند، مراکز مشاوره را افزایش می دهیم.

وی تخصصی نمودن مراکز مشاوره و مشاورین را امري ضروری دانست و در عين حال تصريح كرد : وزارت آموزش و پرورش هو اكنون در حال بررسی برای ایجاد مراکز جامع مشاوره در مراکز استانها مي باشد تا همه خدمات مشاوره اعم از تحصیلی، تربیتی، اختلالات، ارتباط زوجین و موارد مشابه را  ارائه نمايد . /  انتهاي پيام  

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.