۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۳
کد خبر: 286820

مرد جوان کرمانشاهی که هدف حمله زنی اسیدپاش قرار گرفته بود، با پای خودش به بیمارستان رفت.

اسیدپاشی زنانه روی مرد آشنا

به نوشته ایران،عصر شنبه 9 خرداد جوان 27 ساله‌ای با سر و صورت سوخته و ملتهب و در حالی که از درد به خود می‌پیچید و بسختی راه می‌رفت، خود را به بخش اورژانس بیمارستان طالقانی کرمانشاه رساند و در حالی که همه شوکه به چهره سوخته این مرد خیره شده بودند، وی به پزشک اورژانس گفت به صورتش اسید پاشیده شده است.
تیم اورژانس که درباره چگونگی این اتفاق سردرگم مانده بود، با دیدن سر و وضع بیمار بلافاصله وارد عمل شد و شست‌و‌شوی صورت و بدن جوان را آغاز کرد. پزشکان در معاینات خود پی بردند که چهره جوان به صورت سطحی سوخته است و همزمان با اقدامات درمانی وی که برخلاف نظر پرسنل تمایلی به تماس با پلیس نداشت، در تماس با خانواده‌اش آنان را در جریان قرار داد و دقایقی بعد پدر و چند تن از اقوام قربانی به بیمارستان طالقانی رسیدند. با اصرار بیمار و رضایت خانواده‌اش و طبق هماهنگی که با بیمارستان امام خمینی‌(ره) کرمانشاه شده بود، پدر قربانی برگه‌های رضایتنامه را امضا کرد و مرد اسیدسوخته با رضایت شخصی و بدون هیچ توضیحی به بخش سوختگی بیمارستان امام خمینی‌(ره) انتقال یافت. با گزارش این موضوع به پلیس، تیم پلیس استان کرمانشاه در بیمارستان حاضر شد و پس از تحقیقات از بیمار و خانواده‌اش مشخص شد عامل اسیدپاشی یک زن 45 ساله و از آشنایان قدیمی پسر جوان است.
سرهنگ «کیومرث عزیزی» جانشین رئیس پلیس کرمانشاه در این‌باره گفت: «این زن قربانی را از قبل می‌شناخته و حتی در مراجع قضایی نیز پرونده‌ای تشکیل داده‌اند. در روز حادثه نیز این پسر 27 ساله در خودرویش با عامل اسیدپاشی مشاجره می‌کند و در یک لحظه زن خشمگین ظرف اسیدی را روی صورت و بدن پسر 27 ساله خالی می‌کند.» با اطلاعات مرد جوان، پلیس عامل اسیدپاشی را شناسایی و او را دستگیر کرده است. این پرونده برای رسیدگی بیشتر و صدور حکم در اختیار مقامات قضایی قرار دارد. طبق آخرین گزارش‌ها، این جوان از ناحیه صورت، سینه، شکم و پا دچار سوختگی سطحی شده است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مژگان IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    3 6
    اقاهه چه بلایی سر خانومه اورده بوده که خودش هم میدونسته حقشهوحقیقت ابروشم میرده به سر و روش البته کار خانمرو تایید نمیکنم
  • سحر IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    6 1
    اگر این زنو اعدام نکنن حتی اگر اون مرد هم مقصر باشه منم فردا میرم اسید میریزم تو صورت یه نفر که مثل سگ ازش بدم میاد
  • ازاده IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    3 0
    وای خدای من این اسید پاشی چقد مد شده سعی کنیم هیچ وقت و هیچ کجا دعوا نکنیم وگرنه اسید میپاشن