عضو هیات مدیره و معاون فنی شرکت سهامی بیمه ایران گفت: تمامی زائران داخلی و خارجی شرکت کننده در بیست و ششمین سالگرد مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) نزد این شرکت بیمه شدند.

زائران مراسم ارتحال حضرت امام (ره) بیمه شدند

به گزارش ایسنا، محمد حیدری با اشاره به قرارداد منعقده این شرکت به عنوان راهبر کنسرسیوم شرکت های بیمه‌ای با ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره)، افزود: براین اساس، تمامی زائران آن حضرت

تحت پوشش خدمات بیمه حوادث، عمر، مسوولیت بیمه ایران قرارگرفته و هزینه‌های پزشکی ناشی از حوادث احتمالی منجر به بستری آنان در بیمارستان قابل جبران است.

وی با بیان اینکه این قرارداد از روز دهم خردادماه سال جاری دارای اعتبار است،تصریح کرد: ‌طبق قرارداد منعقده تمامی زائران ارگان‌ها،‌ نهادهای رسمی و غیررسمی‌، هیات‌های مذهبی و مردمی که به صورت کاروان و با تایید

ستاد مرکزی بزرگداشت مراسم ارتحال در این رویداد مذهبی شرکت دارند، از این تاریخ تحت پوشش خدمات بیمه‌ای این کنسرسیوم بیمه‌ای خواهند بود.

معاون فنی بیمه ایران در خصوص تاریخ انقضای این بیمه نامه نیز اظهار کرد:‌ این بیمه نامه تا بیستم خردادماه زمان نهایی مراجعت زائران به مبادی اولیه اعتبار دارد و بیمه‌گر در این مدت مکلف به پرداخت خسارت های

احتمالی است که از سوی ستاد مرکزی به این شرکت اعلام خواهد شد.

حیدری با اشاره به شرکت بیش از 400 میهمان ویژه از کشورهای مختلف اروپایی، آسیای مرکزی و جهان اسلام در مراسم بزرگداشت ارتحال امام (ره) و علاقمندان بسیاری از کشورهای همسایه که در قالب کاروان‌های مردمی به ایران سفر می کنند، ادامه داد:‌ این نیز زائران از لحظه ورود به کشورمان تا بیستم خردادماه، همانند زائران داخلی تحت پوشش خدمات بیمه‌ای حوادث، عمر و مسوولیت این شرکت قرار خواهند داشت.

معاون فنی بیمه ایران درباره پوشش‌های بیمه‌ای زائرانی که به صورت پیاده یا با دوچرخه در قالب کاروان به سمت حرم مطهر حرکت می‌کنند، اظهار کرد: پیش‌بینی‌های لازم با ستاد مرکزی بزرگداشت مراسم ارتحال حضرت امام(ره) به عنوان بیمه گذار به عمل آمده و این عزیزان نیز در طول این مدت مشمول خدمات بیمه ای خواهند بود.

وی اضافه کرد: از آنجا که این زائران حرکت خود را زودتر از سایران به سمت حرم مطهر آغاز می‌کنند، این بیمه نامه برای آنان با تایید ستاد مرکزی بزرگداشت مراسم حضرت امام(ره) از زمان حرکتشان به مقصد حرم مطهر

اعتبار خواهد داشت.

بنا بر اعلام بیمه ایران، حیدری درباره سایر خدمات بیمه ایران برای زائران مراسم ارتحال حضرت امام (ره )، عنوان کرد:‌ طی روزهای سیزده تا پانزدهم خردادماه تعدادی از واحدهای خسارت سیار اتومبیل این مجموعه در اطراف حرم مطهر مستقر شده و درمحل به بیمه گذاران و زیان دیدگان احتمالی تصادفات رانندگی خسارت پرداخت خواهند کرد.

مراسم ویژه و باشکوه بیست و ششمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (سلام الله علیه) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی از ساعت 9 روز پنجشنبه، چهارده خردادماه 1394در مرقد مطهر ایشان آغاز می‌شود.

ستاد مرکزی بزرگداشت بیست وششمین سالگرد مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره)با توجه به حضور چشمگیر ملت ایران در این مراسم برای جمعیتی بالغ بر 800 هزار نفردر سه حوزه اسکان، امنیت و ترافیک تدارکات لازم را پیش بینی کرده است.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.