۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷
کد خبر: 286851
خوردبين عليه خادم برخواست

به گزارش قدس آنلاين،محمود خوردبین در خصوص مصاحبه‌ای‌که از برانکو ایوانکوویچ منتشر شده مبنی بر اینکه تا پول نگیرد به ایران بازنمی‌گردد،‌گفت: برانکو زمانی که در تهران بود هیچ‌گاه در این باره با من حرفی نزد، اما به هر حال باید وضعیت مالی او مشخص شود و اگر چنین حرفی زده باشد به نظرم حرف بدی نیست چون او پولش را خواسته و اگر باشگاه پرسپولیس علاقمند به همکاری با برانکو است باید وضعیت او را مشخص کند.

وی درباره بلاتکلیفی پرسپولیس در زمان فصل نقل و انتقالات ادامه داد: باید مسئولان تصمیم‌گیرنده و شخص گرشاسبی که قرار است باشگاه دست او باشد در این باره پاسخ دهد.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در مورد استعفای امیررضا خادم از مسئولیت واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی گفت: برای ما اصلا مهم نیست که او استعفا داده چرا که جز ضرر برای ما چیزی نداشت.

خوردبین درباره اینکه گفته می‌شود تمرین پرسپولیس در ریاض در هتل یک مسئله عادی بوده و به دلیل شایعه ناراحتی بازیکنان و خوردبین از نژادفلاح این مسئله بزرگ شده، اظهار داشت: خود شما در ریاض حضور داشتید و اگر آنجا نبودید قطعا می‌گفتید که این حرف‌ها درست نیست اما خودتان دیدید آنجا چه اتفاقاتی رخ داد. من اصلا در جریان نبودم اما وقتی برانکو به دنبال محل تمرین برای تیم بود و تا خواستند مسئول باشگاه پرسپولیس را پیدا کنند برانکو گفت که نمی‌خواهد برای 30 دقیقه تمرین هزینه کنیم هر چند که اگر پول هم می‌خواستند ما نداشتیم که بدهیم.

وی در پایان درباره اینکه اگر برانکو به ایران برنگردد تکلیف پرسپولیس چه خواهد شد، گفت: قطعا اگر او دیگر به پرسپولیس برنگردد همه چیز به هم می‌ریزد اما به نظرم باشگاه او را نگه می‌دارد و امیدوارم که وضع مالی باشگاه هم خوب شود تا برانکو بتواند به کار در پرسپولیس ادامه دهد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.