۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۲
کد خبر: 286996
اخبار ويژه / جهانیان شگفت زده خواهند شد

حق مردم است بدانند

عصرایران: دکتر شهاب الدین منتظمی، مسؤول دبیر خانه شورای ملی ایمنی زیستی در خصوص واردات محصولات کشاورزی دستکاری شده از نظر ژنتیکی گفت: وزارت جهاد کشاورزی تاکنون مستنداتی را ارایه نکرده است که چه محصول دستکاری ژنتیکی وارد کشور شده، از کجا وارد شده، مورد مصرف آن چه بوده،حجم آن چقدر بوده و مصرف کننده نهایی آن چه کسانی بوده‌اند. قطعا ما پیگیر این موضوع هستیم. وی افزود: این حق شهروندان ایرانی است که مطلع شوند چه ماده ای را مصرف می کنند.

 

روابطمان با ایران بد است!

قدس آنلاین:  اسماعیل عمر غیلی، رئیس‌جمهور جیبوتی در مصاحبه‌ای اعلام کرد که روابط جیبوتی با ایران «بد» است و بزودی با عربستان توافق امنیتی امضا می‌کنیم!

 

جهانیان شگفت زده خواهند شد

عصر ایران: پایگاه خبری «پانوراما الشرق الاوسط» به نقل از منابع خبری اعلام کرد که  قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران گفته است که در چند روز آینده جهانیان از آنچه ما با همکاری فرماندهان نظامی سوریه در حال آماده کردن مقدمات آن هستیم شگفت زده خواهند شد.

 

نمایندگان مجلس تحقیق و تفحص کنند

تسنیم: حجت الاسلام و المسلمین جعفر شجونی عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: نمایندگان مجلس از خرجهایی که در حرم امام شده تحقیق و تفحص کنند.

 

برای جنگ آماده شوید!

عصرایران: سایت آرمان پرس در گزارشی تحلیلی با اشاره به تحولات منطقه نوشت که «مردم را برای جنگ و جهاد آماده کنید، چرا که قطعاً جنگ خواهد شد».

 

بی‌آبی در قشم

مهر: کمبود و نبود آب در برخی روستاهای قشم به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس، مردم را دچار مشکلات زیادی کرده، مردم این جزیره اکنون در کنار دریا از تشنگی و بی‌آبی رنج می برند.

 

لباس‌ ویترین مغازه‌ها را نخرید!

باشگاه خبرنگاران: پژوهشگران دانشگاه کلمبیا در نیویورک در جدیدترین پژوهش خود دریافته‌اند که بیشتر لباسهای نو در ویترین مغازه‌ها  به دلیل استفاده از اسپری ضد آفتاب و ضد بو سبب ابتلا به انواع سرطان‌ می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.