باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه در گفت وگو با یک رسانه صهیونیستی گفت که موضوع هسته ای ایران راه حل نظامی ندارد.

اوباما: برنامه هسته ای ایران راه حل نظامی ندارد

به گزارش پایگاه اینترنتی روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل»، اوباما گفت می تواند اثبات کند که یک توافق هسته ای قابل راستی آزمایی بهترین راه برای مهار آمال هسته ای ایران است.

اوباما در گفت و گو با شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: به گمانم می توانم بر اساس حقایق و تحلیل، نه بر اساس امید و آرزو، اثبات کنم که بهترین راه برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای، یک توافق سختگیرانه و قابل راستی آزمایی است.

اوباما افزود: راه حل نظامی حتی با مشارکت آمریکا قادر به حل موضوع نیست ؛ چنین حمله ای برنامه هسته ای ایران را به طور موقت کُند می کند اما آن را از میان نمی برد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا رژیم صهیونیستی ممکن است بدون اطلاع آمریکا اقدام به حمله نظامی به ایران کند؟ گفت: در این مورد حدس و گمانی نمی زنم؛ حرفی که می توانم به مردم اسرائیل بگویم این است که من نگرانی ها و هراس شما را درک می کنم.

مصاحبه این رسانه صهیونیستی با اوباما به طور کامل روز سه شنبه پخش خواهد شد. (ایرنا)

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جوادي IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    7 17
    پس وقتي مي گويد همه گزينه ها روي ميز است منظورش بجاي حمله نظامي بايد التماس و تمني باشد .....!!!!!! درسته ؟
  • علی IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    0 0
    این یعنی واق واق نکنید دیگه از من کاری ساخته نیست به مذاکره تن دهید تا رهایی یابیم وسایه وخشت را برای همیشه تحمل کنید یعنی هرکس (صهیونیستها )فیل خواهد جور هندوستان کشد( در همسایگی ایران بودن تحمل ترس را باید داشت)
  • مجتبى IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    0 0
    ديگه آخراى دولتشه داره هزيون ميگه حرف منطق و راست رو از جمهورى خواهان بايد بشنوى واقعا دمشون گرم
  • گمنام IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    0 0
    حتما باید سرتان داد زد تا مثل آدم صحبت کنید این طریقه صحبت کردن اوباما جریان سخنرانی رهبر ماست که تو غلط می کنی ما را تهدید نظامی می کنی . تو غلط می کنی ... .