قدس آنلاین؛ با ما همراه باشید با مروری بر صفحات اول روزنامه های امروز.

از "حکم اعدام برای خاطیان فرودگاه جده؟" تا "قانونی بودن افزایش قیمت بنزین"

اکثر روزنامه های امروز، در صفحات اول خود عکس امام خمینی (ره) را منتشر کرده و یا همچون روزنامه های "قدس" و "اطلاعات" دارای ضمیمه های رایگان ویژه نامه سالگرد رحلت امام خمینی (ره) بودند. برخی دیگر از روزنامه ها همچون "ایران" و "اعتماد" نیز صفحات داخلی خود را به این موضوع اختصاص داده بودند.

روزنامه "قدس"، ویژه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) ضمیمه ای به نام "خط روشن" دارد. روزنامه "جمهوری اسلامی" نیز در تیتر یک خود نوشت: "مراسم ویژه بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی از فردا در مرقد مطهر برگزار می شود"

روزنامه "جوان" هم با بیان اینکه "یک هزار میهمان خارجی از 45 کشور در مراسم بزرگداشت امام راحل حضور دارند" در تیتر یک خود نوشت: "جهان مجذوب جاذبه استکبارستیزی امام (ره)

روزنامه "حمایت" تیتر یکی به این شرح داشت: "کارشناسان سیاسی در گفت و گو با «حمایت» مطرح کردند: شاخصه مکتب امام خمینی مقابله با زیاده خواهی و بدعهدی شیطان بزرگ است" و روزنامه "جام جم" در تیتر یک خود نوشت: "یاد امام، راه امام (ره)"

روزنامه "همشهری" با انتشار عکس امام خمینی (ره) در صفحه اول خود، نوشت: "انتظار فرج از نیمه خرداد کشم"؛ روزنامه "عصرهمدلی" نیز با انتشار عکس امام خمینی (ره) در صفحه اول خود، از قول "سید حسن خمینی" نوشت: "سخنان امام دل های مردم را جذب می کرد"

***

مردم قضاوت کنند

روزنامه "شهروند" از اعتراض سخنگوی دولت به رفتار صدا و سیما در قبال مذاکرات هسته ای نوشته است. در تیتر این روزنامه می خوانیم: "مردم قضاوت کنند"

روزنامه "جام جم" نیز از قول دکتر ولایتی در برنامه متن و حاشیه شبکه3، نوشت: "اطلاع رسانی بیشتر، به نفع مذاکره کنندگان است"

***

گرانی بنزین، وزیر نفت را به مجلس کشاند

روزنامه "قدس" در تیتر یک خود از قول "عضو کمیسیون انرژی" نوشت: "گرانی بنزین، وزیر نفت را به مجلس کشاند"

روزنامه "اخبار صعنت" از قول "سخنگوی دولت"، تیتر یکی به این شرح داشت: "افزایش قیمت بنزین قانونی بود"

***

حکم اعدام برای خاطیان فرودگاه جده؟

نخستین جلسه محاکمه دو مامور خاطی که دو نوجوان ایرانی را مورد تعرض قرار داده بودند، در دادگاه شعبه 7جنایی جده با حضور متهمان روز دوشنبه 11خرداد برگزار شد.

روزنامه "قدس" نوشت: "دادستان جده در نخستین جلسه محاکمه ارائه کرد: کیفرخواست اعدام برای ماموران خاطی سعودی"

روزنامه "هفت صبح" نیز در تیتر یک خود به طرح این سئوال پرداخته است که: "حکم اعدام برای خاطیان فرودگاه جده؟"

این روزنامه می نویسد: "معاون وزیر امور خارجه از برخی جزئیات محاکمه دو مامور متجاوز فرودگاه جده خبر داد"

روزنامه "سایه" هم با با اشاره به اینکه دو ماه پیش دو مامور سعودی به دو نوجوان ایرانی تعرض کردند، در تیتر یک خود نوشته است: "کیفر خواست اعدام برای 2 پلیس سعودی آماده شد"

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.