قدس آنلاین:مدیر کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس خراسا‌ن‌شمالی گفت: باید خیران برای حذف سقف‌های لرزان برخی از مدارس در استان ورود کنند.

حذف سقف‌های لرزان مدارس خراسان‌شمالی دست خیران را می بوسد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، ابوالقاسم بابایی  با اشاره به برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز در استان طی هفته گذشته اظهار داشت: هنوز جمع بندی کاملی از میزان تعهد خیران مدرسه ساز طی امسال در استان صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: هم اکنون 632 خیر حقوقی و حقیقی در استان و در امر مدرسه سازی به عنوان بهترین عمل صالح فعالیت می‌کنند.

بابایی عنوان کرد: این تعداد از خیران از سال 85 تاکنون در قالب برپایی چندین مورد جشنواره خیرین مدرسه ساز، 488 میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی همانند زمین و منزل مسکونی به این نهاد در استان متعهد شده اند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با مشارکت و ورود بیش از پیش خیران به عرصه مدرسه سازی دیگر فضاهای خشتی و گلی،کانکسی و سقفی لرزان بر سر دانش آموزان این استان مشاهده نشود.

بابایی با اشاره به وجود 60 باب آموزشگاه با 120 کلاس درس خشتی و گلی در استان،یادآور شد: برای حذف این تعداد مدرسه خشتی و گلی در استان 100 میلیارد ریال اعتبار هزینه شود.

وی با اشاره به بازدید اعضای کمیسون تحقیقات و آموزش مجلس شورای اسلامی از وضعیت مدارس استان، گفت: در این سفر قول‌های مساعدی برای اختصاص اعتبار به منظور حذف این مدارس در استان داده شده است.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.