قدس آنلاین یزد- نخستین کارگاه آموزشی "خلاقیت مادر و کودک" با هدف پرورش خلاقیت و ایجاد عادت مطالعه در کودکان در کتابخانه‌ عمومی امام علی(ع) یزد برگزار شد.

اولین کارگاه خلاقیت مادر و کودک در کتابخانه عمومی امام علی(ع) یزد برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین یزد ، در این کارگاه که در فضایی شاد و پرجنب و جوش و با حضور بیش از ۴۰ نفر از مادران و کودکان ۲ تا ۹ سال یزدی برگزار شد، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان و رئیس اداره کتابخانه‌های شهرستان یزد نیز حضور داشتند. معرفی کتاب به مادران مادران و کودکان، راهکارهای پرورش خلاقیت از طریق بازی، نقاشی، کاردستی و آموزش مفاهیمی مانند سپاسگزاری، صلح و دوستی از برنامه‌های اجرا شده در یان کارگاه بود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد در ابتدای این دوره آموزشی با تقدیر از مسئول و کتابداران کتابخانه امام علی(ع) گفت: برگزاری چنین برنامه‌هایی می‌تواند نقش به سزایی در جذب مخاطبان به ویژه کودکان به کتابخانه و کتابخوانی داشته باشد. "

رقیه دوست فاطمی‌ها" تصریح کرد: اطلاع رسانی گسترده و به موقع و همچنین توجه بیشتر به بررسی و ارائه راهکارهایی برای ایجاد عادت مطالعه در کودکان از جمله مواردی است که باید در اجرای چنین برنامه‌هایی پررنگ‌تر باشد تا نتایج بهتری کسب شود.

وی با ارائه نظرات و پیشنهادهای خود در خصوص اجرای چنین برنامه‌هایی، استمرار و برنامه‌ریزی مناسب‌تر برای تاثیرگذاری ماندگارتر بر مخاطبان دانست. "

نرگس زارع‌زاده" کارشناس کودک و مربی این برنامه ضمن تشکر از حضور مدیرکل و کارکنان کتابخانه‌های عمومی استان، این امر را نشانه توجه ویژه به سرمایه‌گذاری برای کودکان و بالا بردن سطح آگاهی خانواده‌ها برای ایجاد عادت مطالعه ارزیابی کردو گفت: هدف این دوره آموزش مفاهیم کلیدی از طریق مطالعه و کتابخوانی به کودکان با اجرای برنامه‌های شاد و جذاب است.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.