قدس آنلاین –زنجان:حمایت های انجمن مهرانه از ۴۸ درصد در سال گذشته به ۶۸ درصد در سال جدید رسیده است.

انجمن مهرانه با دستان خیرین فرا ملی می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از زنجان،مهندس وثوق  مدیر عامل انجمن خیریه مهرانه زنجان در نشست خبری افزود: در سال گذشته انجمن مهرانه 48 درصد هزینه های دارو و درمان مبتلایان به سرطان را پوشش داده که  امروز با کمک های گسترده مردم زنجان این مهم به 68 درصد رسیده است.

 وی ادامه داد: در مواردی که وضع مالی بیمار مناسب نباشد این حمایت ها 100درصد است  و سه عامل حمایت مردم، حمایت دولت از بیماران مبتلا به سرطان و فرهنگ استفاده مردم از بیمه ها به خصوص بیمه تکمیلی در این امر دخیل بوده است.

وی همچنین با اشاره به هزینه های بالای درمان سرطان افزود: باید فرهنگ استفاده از بیمه های تکمیلی در جامعه نهادینه شود زیرا در این موارد کسی قادر به پرداخت هزینه های بالای دارو و درمان سرطان نیستد.

مدیر عامل انجمن مهرانه اظهار داشت: با افتتاح کلینک فوق تخصصی رادیوتراپی مهرانه در زنجان، تعداد مراجعات بیماران زنجانی به مهمانسرای این انجمن در تهران کاهش یافته و این امر موجب انعقاد تفاهم نامه با 10 استان برای استفاده از این مهمانسرا شده است تا از این طریق فرهنگ مهرانه در سایر استانها نهادینه شود.

مهندس وثوق گفت: با گذشت حدود 6 ماه از شروع به کار کلینیک انجمن مهرانه، 425 نفر بیمار در این کلینیک پذیرفته شده اند که از این تعداد 369 نفر خاتمه درمان پیدا کرده اند.که  60نفر از بیماران دارای بیمه تکمیلی هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.