قدس آنلاین یزد - معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار یزد گفت: خوشبختانه با اجرای طرح تحول نظام سلامت از سوی دولت یازدهم شاخص های سلامت و بهداشت در جامعه ارتقا یافته است

شاخص های بهداشتی با اجرای طرح سلامت در جامعه ارتقا یافته است

به گزارش قدس آنلاین یزد ، مصطفی سالاری در بازدید از مرکز بهداشتی و درمانی حضرت موسی ابن جعفر (ع) آزاد شهر، اظهارداشت: اقدامات دولت تدبیر و امید در ارتقای سطح بهداشت و سلامت قابل توجه بوده است.

وی با اشاره به اهداف اجرای این طرح در سطح کشور افزود: یکی از مهم ترین اهداف این طرح، کاهش پرداختی از سوی مردم برای دریافت خدمات بستری در بیمارستان های دولتی به کمتر از 10درصد بود، که امروز بعد از گذشت بیش از یک سال از اجرای طرح، بررسی ها نشان می دهد که پرداختی مردم در شهرها در حدود 6 درصد و در روستاها نیز در حدود 3 درصد و متوسط 4.5 درصد است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار یزد تصریح کرد: در سال گذشته با توجه به اجرای طرح تحول نظام سلامت اعتبارات خوبی برای تجهیز و بهسازی وسایل و تجهیزات مراکز بهداشتی و درمانی در شهرستان یزد در نظر گرفته شد. سالاری توجه بیش از پیش به امر بهداشت محیط را خواستار شد و خاطرنشان ساخت: امیدواریم با برنامه ریزی و انجام کار کارشناسی برنامه های بهداشتی و زمانبندی مناسب، درخصوص رفع مشکلات بهداشتی گام برداریم.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.