دبیرخانه دومین دوره جشنواره «تکنیکی‌ترین رمان یا داستان بلند» (منتشرشده در سال ۱۳۹۳) اعلام کرد تا کنون بیش از یکصد جلد کتاب دریافت کرده است.

برگزاری دومین جشنواره تکنیکی‌ترین رمان یا داستان بلند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  ایسنا، بنا بر اعلام، این آثار به همراه فرم تکمیل‌شده ۵۰ سوالی کاربرگ داوری توسط نویسندگان کتاب‌ها ارسال شده که به این معناست که خود نویسندگان نیز برای اولین‌بار در هیات داوران شرکت کرده و نسبت به اثر خود طبق فرم داوری قضاوت دارند.


شاخصه این جشنواره ادبی، شفاف بودن نحوه داوری اعلام شده است به صورتی که خود نویسنده نیز در کنار اعضای ثابت هیات داوران، کتاب خود و سایرین را می‌تواند طبق فرم ۵۰ سوالی داوری کند.


بر اساس این خبر، کاربرگ داوری دومین جشنواره ادبی «تکنیکی ترین رمان سال ۹۳» در سایت ها منتشر شده و در دبیرخانه جشنواره واقع در فرهنگسرای سرو نیز موجود است و در اختیار ناشران و نویسندگانی که به شرکت در این جشنواره تمایل دارند قرار می گیرد.


برگزارکنندگان جشنواره ادبی تکنیکی ترین رمان امیدوارند این دوره از جشنواره نیز بتواند مانند دور قبل، برترین های عرصه ادبیات داستانی را به گونه ای معرفی کند که آموزشی هم برای نویسندگان و هم برای مخاطبان باشد.


بنا بر اعلام دبیرخانه جشنواره ادبی « تکنیکی ترین رمان سال»، ناشران و مولفانی که در سال ۱۳۹۳ کتاب چاپ شده در حوزه ادبیات داستانی( داستان بلند یا رمان) داشته اند، تا اول تیرماه فرصت ارسال آثار خود به دبیرخانه جشنواره را دارند.


این آثار با توجه به تکنیک و محتوا بر اساس کاربرگ داوری ۵۰ سوالی مورد ارزیابی قرار می گیرند و به برترین آثار جوایز نفیسی اهدا می شود.


ناشران و مولفان می توانند برای ارائه آثار خود به دبیرخانه این جشنواره در فرهنگسرای سرو مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۷۹۹۱۵۴ تماس بگیرند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.