فرماندار مشهد ‌گفت: احتمال افزایش صندوق‌ها و شعبه‌های اخذ رأی در مشهد وجود دارد.

احتمال افزایش صندوق‌ها و شعبه‌های اخذ رأی در مشهد وجود دارد‌

به گزارش قدس آنلاین، علی‌محمد گلستانی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: در آستانه برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری نشست دو روزه فرمانداران سراسر کشور با مقامات کشوری در تهران برگزار شد.

وی افزود: در این نشست دو روزه رئیس‌جمهور، رئیس مجلس شورای اسلامی، دادستان کل کشور، وزیر کشور و دیگر مقام‌های مسئول در صحبت‌های خود به اهمیت انتخابات پیش‌رو که نخستین انتخاباتی است که دولت تدبیر و امید برگزار می‌کند، اشاره کردند.

فرماندار مشهد بیان کرد: انتخابات یک پروژه ملی است که مردم در آن با انتخاب اصلح‌ترین افراد گامی بلند در جهت تحقق و ثبات هر چه‌ بیشتر امنیت ملی برمی‌دارند.

گلستانی‌فرد تصریح کرد: اصول انتخابات برمبنای قانون‌مداری، امانت‌داری و بی‌طرفی است و همه عوامل برگزاری انتخابات باید کاملاً براساس قوانین مقررات کار کنند و له و علیه کاندیدایی کار نکنند و در جهت مشارکت هرچه‌ پرشورتر مردم در پای صندوق‌های رأی تلاش کنند.

وی تأکید کرد: فرمانداران مسئول اصلی برگزاری این انتخابات در مشهد مقدس هستند و مسئولیت ستاد انتخابات استان نیز برعهده معاون سیاسی امنیتی استاندار است.

رئیس ستاد انتخابات مشهد خاطرنشان کرد: دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه هفتم اسفند ماه سال جاری از ساعت 8 تا 18 و همزمان با سراسر کشور در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

گلستانی‌‎فرد گفت: تعداد صندوق‌های اخذ رأی و محل استقرار آن‌ها برعهده هیئت اجرایی انتخابات است و متناسب با نیاز هر شهر تعداد صندوق‌های اخذ رأی و مکانیت‌شان معین می‌شود.

وی افزود: در انتخابات دوره گذشته که یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بود 1200 صندوق و شعبه اخذ رأی شهری و روستایی در مشهد داشتیم و احتمال افزایش این تعداد در انتخابات پیش رو وجود دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.