مدیر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد از برگزاری نمایشگاه قرآن در ۳۲ استان کشور خبر داد و گفت: این نمایشگاه ها در ماه مبارک رمضان با هدف ایجاد فضایی قرآنی در کشور برگزار می شود.

۳۲ استان میزبان نمایشگاه قرآن می شوند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از گروه فرهنگی ایرنا از ستاد برگزاری بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم علی اصغر امیرنیا گفت: امسال همزمان با ماه مبارک رمضان در کنار نمایشگاه قرآن کریم در 32 استان کشور نمایشگاه قرآن برگزار می شود و در این نمایشگاه ها علاوه بر آثار و محصولات مختلف قرآنی به هنرهای قرآنی نیز توجه شده است.

وی با بیان اینکه در نمایشگاه قرآن استانی توجه ویژه ای به تدبر در قرآن کریم شده، افزود: در این نمایشگاه ها علاوه بر برگزاری مسابقات و رقابت های قرآنی به موضوع های فرهنگی و هنری مورد نیاز پرداخته می شود تا از این طریق بتوانیم بازدیدکنندگان را با فرهنگ قرآنی آشنا کنیم.

امیرنیا توجه به موسسات قرآنی را یکی دیگر از اهداف برگزاری این نمایشگاه ها دانست و گفت: در استان های مختلف کشور استعدادهای قرآنی مختلفی وجود دارد که به دلیل کمبود اعتبارات و کم توجهی مورد غفلت قرار گرفته اند و به همین دلیل سعی داریم با برگزاری نمایشگاه های قرآن در استان های مختلف علاوه بر به نمایش گذاشتن ظرفیت های قرآنی استان ها، آن ها را تشویق به ادامه فعالیت کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.