بازیکن تیم ملی فوتبال ایران با تاکید بر اینکه هیچ تصمیمی برای آینده ندارد گفت: بازی سختی با ازبکستان داریم و به همین خاطر تمرکزم روی این دیدار است.

اظهار نظر هافبک ملی پوش استقلال در مورد تیم آینده اش

به گزارش قدس آنلاین، امید ابراهیمی در نشست خبری قبل از تمرین عصر امروز سه شنبه تیم ملی به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه شهید دستگردی گفت: در اردوهایی که تیم ملی برگزار کرده است همه بازیکنان خوب کار کردند اما دست آقای کی روش برای انتخاب فهرست نهایی بسته بود و برخی بازیکنان که لیاقت حضور در تیم ملی را داشتند کنار گذاشته شدند.

وی با بیان اینکه همه بازیکنان تلاششان را کردند اما نظر نهایی را کارلوس کی روش می دهد خاطرنشان کرد: بنده به عنوان یک بازیکن مثل همه بازیکنان دیگر تلاشم را می کنم تا در فهرست نهایی باشم اما اعتقاد دارم در این دو اردو همه بازیکنان خوب و با کیفیت بودند.

بازیکن تیم فوتبال استقلال در مورد دیدار با ازبکستان گفت: بازی سختی با این تیم داریم چرا که دیگر هیچ تیمی را نمی شود دست کم گرفت. خود من شناخت زیادی از این تیم ندارم اما قطعا کادر فنی در این راستا برنامه هایی خواهد داشت. تمرکز ما روی این دیدار است و امیدوارم بتوانیم به پیروزی برسیم.

ابراهیمی در موررد اظهارنظری که قبل از بازی با پرسپولیس کرده و گفته بود بازیکن آزاد است خاطرنشان کرد: از آن صحبت من اشتباه برداشت شده بود چرا که من گفتم بازیکن آزاد هستم و هنوز تکلیفم مشخص نیست اما به گونه دیگری برداشت شد. الان نه وضعیت من مشخص است و نه وضعیت باشگاه.

وی افزود: هنوز برای آینده هیچ تصمیمی نگرفته ام و با هیچ تیمی هم مذاکره ای نداشته ام. فعلا تمرکزم روی بازی های تیم ملی است و امیدوارم بتوانیم به همراه این تیم در دیدار برابر ازبکستان به پیروزی برسیم.

امید ابراهیمی در پایان با تاکید بر اینکه هنوز وضعیت استقلال مشخص نیست و قصد دارد در تیمی بازی کند که آرامش داشته باشد خاطرنشان کرد: من نه با آقای قلعه نویی قرارداد دارم و نه با فرد خاصی. من بازیکن آزاد هستم و همانطور که گفتم هنوز برای آینده هییچ تصمیمی نگرفته ام.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.