رئیس جمعیت هلال‌احمر در پیامی درگذشت دکتر امیر معتمدی، معاون آموزش و پژوهش سازمان جوانان هلال احمر را به خانواده داغ‌دیده وی و خانواده بزرگ جمعیت هلال‌احمر تسلیت گفت.

رئیس جمعیت هلال‌احمر درگذشت دکتر معتمدی را تسلیت گفت

به گزارش ایسنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر، متن پیام تسلیت دکتر سید امیرمحسن ضیائی به شرح ذیل است:

«درگذشت ناگهانی دکتر امیر معتمدی، معاون پرتلاش آموزش و پژوهش سازمان جوانان، خانواده بزرگ جمعیت را در غم و اندوه بزرگی فرو برد. دکتر معتمدی از جوانان خستگی‌ناپذیری بود که برای اعتلای اهداف و اصول جمعیت، به‌ویژه در حوزه جوانان که خود از جنس آنها بود، با تمام وجود همراه سایر دلسوزان این نهاد مردمی گام برمی‌داشت. او که در دامان خانواده‌ای مومن و ارزشی رشد کرده و بالیده بود (او فرزند شهید بزرگوار مهندس غلامعلی معتمدی از شهدای هفتم تیر بود) در ماموریتی کاری و در حین اقامه نماز، دعوت خالقش را لبیک گفت و جمعیت هلال‌احمر را از نعمت وجود خود بی‌نصیب کرد. فقدانی که جز با صبر و شکیبایی نمی‌توان آن را طاقت آورد.

این ضایعه دردناک را به همه همکارانش در سازمان جوانان، خانواده بزرگ جمعیت هلال‌احمر و بیت معظم شهید معتمدی تسلیت گفته و امیدوارم راه روشن و خدایی این جوان سربلند توسط سایر هم‌قطارانش ادامه یابد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.