بیانات مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای در مراسم بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) بازتاب گسترده ای در رسانه های عربی داشت.

بازتاب گسترده سخنان رهبرمعظم انقلاب در حرم امام راحل(ره) در رسانه های عربی

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، شبکه المنار با انتخاب تیتر اصلی برای سخنان مهم مقام معظم رهبری با  عنوان "امام خامنه ای : مسلمانان فریب بازی دشمن را نخورند"، به پوشش کامل سخنان معظم له پرداخت.

امام سید علی خامنه ای تاکید کرد قدرت و پیشرفت ملت ایران، سبب ترس و عقب نشینی طرح های استکبار جهانی شده است که از توطئه چینی علیه آن دست برنخواهد داشت.

امام خامنه ای خواستار نفی و طرد اسلام آمریکایی شد که هدف از آن از تفرقه افکنی و ایجاد اختلاف میان مسلمانان است، ایشان تاکید کردند که مساله فلسطین، مورد اهتمام و توجه باقی خواهد ماند و هر اندازه دشمن آمریکایی و صهیونیستی برای فتنه افکنی و شعله ور کردن جنگ ها تلاش کنند، این مسائل هرگز ما را از حمایت از مساله فلسطین و مقاومت لبنان، یمن و بحرین باز نخواهد داشت.

امام خامنه ای از پایبندی ملت ایران به اصول امام خمینی(ره) و ایمان راسخ آنها به این که آمریکا، شیطان بزرگ است، سخن گفتند.

معظم له همچنین درباره خطر تحریف شخصیت و اصول امام خمینی(ره) که مبتنی بر ایمان به اسلام ناب محمدی بود، هشدار دادند و تاکید کردند شیوه امام خمینی(ره) در حمایت از مقاومت در لبنان و فلسطین و ملت های مسلمان مستضعف ادامه خواهد یافت.

پایگاه خبری الفرات

پایگاه خبری الفرات عراق نیز با انتشار سخنان مقام معظم رهبری در سالروز ارتحال امام خمینی(ره) به بخش هایی از بیانات معظم له درباره جریان های تکفیری داعشی در سوریه و  عراق اشاره کرد.

الفرات نوشت آیت الله خامنه ای اعلام کرد به همان اندازه که با جریان های داعشی در سوریه و عراق مخالفیم، با رفتارهای ظالمانه پلیس آمریکا هم مخالف هستیم.

این رسانه نوشت آیت  الله خامنه ای تاکید کرد صحت مواضع  امام خمینی(ره) مبنی بر عدم  اعتماد به وعده های قدرت استکباری برای ما اثبات شده است.دشمن می خواهد بار دیگر ایران را تحت سلطه خود قرار دهد، اما ملت همچون سد مستحکمی در برابر آن خواهد ایستاد.

پایگاه خبری العهد

پایگاه خبری العهد هم با پوشش سخنان مهم حضرت آیت الله خامنه ای در مراسم بیست و ششمین سالگرد ارتحال  امام خمینی(ره) نوشت : امام خامنه ای گفتند جهاد امام خمینی(ره)، صرفاً جهاد سیاسی و اجتماعی یا جهاد فکری نبود، بلکه همراه با همه این جهادها، جهاد درونی، جهاد با نفس، پایبندی به ارتباط مستمر و دائم با خدای متعال هم بود.

امام خامنه ای تصریح کردند قدرتمندان دغل‌باز عالم دست از طمع خود برنداشتند. چشم برنداشتند، فقط آن وقتی عقب خواهند نشست که شما ملت ایران آنچنان قدرتی پیدا کنید، آنچنان پیشرفتی پیدا کنید که امید آنها قطع شود

بر اساس گزارش العهد، امام خامنه ای گفتند امروز هم جریان منحرف داعش و القاعده و امثال اینها مورد حمایت آمریکا و اسرائیل هستند و هم بعضی از جریان های به نام اسلام و بیگانه از عمل اسلامی و فقه و شریعت اسلامی.

امام خامنه ای گفتند ما نمی توانیم به وعده های مستکبرین اعتماد کنیم، ما فقط بر خداوند تکیه می کنیم.

امام خامنه ای خاطر نشان کردند امروز به همان اندازه که با رفتار جریان های وحشی مخالفیم، با همان اندازه با رفتار ظالمان پلیس فدرال آمریکا در داخل کشورشان مخالفیم. اینها همه مثل هم هستند

امام خامنه ای بر حمایت مستمر از مساله فلسطین به عنوان یک مساله محوری تاکید کردند و گفتند این مساله هرگز از دستورکار ایران خارج نخواهد شد.

امام خامنه ای گفتند  مسئله تفرقه دنیای اسلام یکی از سیاست های اصلی استکبار است.  جمهوری اسلامی ایران از اول نسبت به این مسئله اختلاف مذهبی یک نگاه کاملا یکسانی داشت. ما با برادران فلسطینی که سنی هستند همانطور عمل کردیم که با برادران شیعه حزب الله.

بازتاب بیانات امام خامنه ای در شبکه المیادین

شبکه المیادین هم به پوشش گسترده بیانات مهم امام خامنه ای در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در حرم مطهر آن امام راحل پرداخت.

این شبکه به نقل از مقام معظم رهبری اعلام کرد : اسلام داعشی به جنایات صهیونیست ها و آمریکایی ها توجهی ندارد. ما نمی توانیم بر وعده های مستکبرین تکیه و به آنها اعتماد کنیم.

به گزارش تسنیم، المیادین همچنین به نقل از امام خامنه ای اعلام کرد امام خمینی(ره)، عنوان شیطان بزرگ را برای آمریکا به کار برد و از بن دندان اعتقاد به این قضیه داشت که آمریکا شیطان بزرگ است.امام خمینی(ره) با آمریکا مخالف بود و از فلسطین و مساله فلسطین  دفاع می کرد.

بر اساس گزارش المیادین، آیت الله خامنه ای تاکید کردند امروز به همان اندازه که با رفتار جریان های وحشی مخالفیم، با همان اندازه با رفتار ظالمان پلیس فدرال آمریکا در داخل کشورشان مخالفیم. اینها همه مثل هم هستند.

پایگاه خبری البناء

سایت البناء لبنان نیز تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر این که مساله فلسطین هرگز از دستور کار جمهوری اسلامی ایران خارج نخواهد شد، را مورد تاکید قرار داد.
البناء‌نوشت : آیت الله خامنه ای گفت مساله فلسطین هرگز از دستور کار ما خارج نخواهد شد.

این رسانه افزود آیت الله خامنه ای اظهار داشت دشمن به دنبال سلطه مجدد بر ایران است، اما ملت ایران همچون سد مستحکمی در برابر آن خواهند  ایستاد.
رهبری ایران تاکید کرد همانطور که با محاصره ظالمانه غزه مخالفیم با بمباران مردم یمن و سخت گیری ها در بحرین مخالفیم.

این سایت نوشت آیت الله خامنه ای تصریح کرد به همان اندازه که با رفتار جریان های داعشی در عراق و سوریه مخالفیم، با همان اندازه با رفتار ظالمان پلیس فدرال آمریکا در داخل کشورشان مخالفیم.

پایگاه نبأ برس

پایگاه خبری فلسطینی نبأ برس هم تاکید امام خامنه ای بر ادامه حمایت های جمهوری اسلامی ایران از ملت فلسطین را مورد تاکید خود قرار داد.

این رسانه نوشت رهبر معظم ایران تاکید کرد فلسطین هرگز از دستورکار ما خارج نخواهد شد.

این رسانه فلسطینی افزود رهبر معظم ایران همچنین گفت ما همان طور که با محاصره ظالمانه غزه مخالفیم، با بمباران یمن و سخت گیری ها در بحرین مخالف هستیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جوادی IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
    9 1
    وجود ولی فقیه وقائذ مسلمین امام خامنه ای ، باعث افتخار و مباهات ایرانیان مسلمان است . خدا ایشان را از گزند همه بلایا و آفات حفظ کند . ما تا جان در بدن داریم فرمانبر ایشان هستیم .
  • آزادي IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    0 0
    پشتيبان ولي فقيه باشيد تامملكت آسيب نبيند
  • محمد نور IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    0 0
    خدا حفظش كند
  • یاسینی IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    0 0
    پاینده باد رهبر فرزانه انقلاب
  • محمد IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    0 0
    زنده با ولي فقيه زمان رهبر عزيزمان