انتخابات

۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹
کد خبر: 288387
ژاوي درآغوش قطري ها+عكس

به گزارش قدس آنلاين، ژاوی هرناندس پس از تصاحب سه‌گانه قهرمانی اسپانیا و اروپا با بارسلونا همانطور که قبلاً اعلام کرده از بارسلونا جدا و بامداد امروز (سه‌شنبه) به همراه همسرش وارد فرودگاه بین‌المللی حمد دوحه شد تا پس از 24 سال بازی برای آبی‌و‌اناری‌پوشان کاتالونیا فوتبال خود را در تیم السد قطر دنبال کند.

جاسم الرمیحی، دبیرکل باشگاه ورزشی السد و تنی چند از نمایندگان این باشگاه با حضور در فرودگاه از هافبک پیشین بارسلونا استقبال کردند. هواداران این تیم هم در فرودگاه حمد حضور پیدا و از هافبک جدید خود استقبال گرمی کردند. در این بین بازار عکس و امضای یادگاری هم که داغ بود.

ژاوی که با قراردادی دو ساله و قابلیت تمدید یک ساله به السد پیوسته قرار است در این تیم در نقش بازیکن - مربی فعالیت کند. وی همچنین در آکادمی اَسپایر و به عنوان سفیر قطر در جام جهانی 2022 هم فعالیت خواهد کرد.

باشگاه السد با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده است، طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته, ژاوی امروز (سه‌شنبه) تست‌های پزشکی خود را در آکادمی اسپایر انجام می‌دهد و روز پنجشنبه با حضور در کنفرانس خبری به طور رسمی به هواداران و رسانه‌ها معرفی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.