برخي پيشكسوتان باشگاه استقلال اعتقاد دارند كه عليرضا منصوريان نبايد استقلال را اين گونه سركارمي گذاشته و بايد تكليفش را روشن مي كرده است...

حمله پيشكسوتان استقلال به منصوريان/ علي منصوراستقلال را سركارگذاشت

به گزارش قدس آنلاين، بالاخره بعد از کشمکش‌های طولانی بین باشگاه استقلال و نفت تهران، جلسه هیأت امنای باشگاه نفت، تکلیف نهایی علیرضا منصوریان را مشخص کرد تا انتقال او به استقلال منتفی شود. در عوض در این جلسه درباره برنامه‌های آتی باشگاه نفت بحث و تبادل نظر شد. همچنین در ادامه درباره وضعیت بازیکنان مدنظر باشگاه نفت صحبت‌هایی مطرح شد.

 از همان وقتی که استقلالی‌ها روی مربیانی چون علیرضا منصوریان و دراگان اسکوچیچ دست گذاشتند، معلوم بود که بیهوده وقت خود را تلف می‌کنند. این افراد با قراردادی که با باشگاه‌شان داشتند، قطعاً برای آمدن به استقلال با مشکلات متعددی روبه‌رو بودند. این بازی دو سر باختی بود که از سوی باشگاه استقلال شروع شد و در نهایت به ضرر آبی‌پوشان تمام شد. چرا که اگر استقلال می‌توانست این مربیان را با وجود قراردادی که داشتند به تیم خود بیاورد، بدون شک با حواشی و تنش‌های مختلفی از سوی فدراسیون روبه‌رو می‌شد. حالا هم که ناکام مانده، فقط وقت خود را در راه رسیدن به بهترین گزینه برای هدایت استقلال تلف کرده است.
با این حال پیشکسوتان استقلال نظر دیگری دارند. آنها با وجود اینکه معتقدند مسوولان مسیر اشتباهی را برای انتخاب سرمربی در پیش گرفته‌اند اما علیرضا منصوریان را هم در این اتلاف وقت مقصر می‌دانند. برخی از پیشکسوتان باشگاه معتقدند منصوریان اگر دلش به حال استقلال می‌سوخت یا باید از همان ابتدا راه را برای مذاکرات بیشتر می‌بست یا هر طور بود مسوولان نفت را راضی می‌کرد که به استقلال بیاید!
جواد زرینجه به‌عنوان یکی از گزینه‌های مربیگری باشگاه که به استقلال برنامه هم داده، معتقد است اتفاقات اخیر به ضرر استقلال تمام شده و باعث شده که این تیم زمان را از دست بدهد.
او در این رابطه می‌گوید: «اتفاقات اخیر واقعاً به ضرر استقلال تمام شد. منصوریان با ابراز تمایلش برای آمدن به استقلال، این تیم را سر کار گذاشت. حالا هم خودش نتوانست بیاید و هم استقلال را عقب انداخت و آسیب زیادی به این تیم زد. با فرصت‌هایی که از دست رفته، حالا کار سرمربی آینده این تیم هم خیلی
دشوار شده است!»
مجید نامجو مطلق، دیگر گزینه‌ای است که پیش از مذاکرات با منصوریان از او برای هدایت تیم برنامه گرفته شده بود. او که تمام این اتفاقات را به خاطر تصمیم‌های باشگاه می‌داند در این رابطه می‌گوید: «به هرحال این نظر باشگاه بوده که با توجه به سیستمی که دارد، تصمیم بگیرد که با چه کسی مذاکره کند. در حال حاضر کار برای مربی آینده استقلال به شدت سخت شده اما چون هدف کمک به استقلال است، حاضریم هر سختی را تحمل کنیم. شاید اگر هر تیم دیگری چنین شرایطی را داشت نمی‌توانستیم بپذیریم اما استقلال تیم خودمان است و ریسکش را هم می‌پذیریم.»
با توجه به اینکه خیلی از پیشکسوتان استقلال مربی خارجی را برای این تیم مناسب می‌دانند اما نامجو معتقد است: «من موافق بهترین گزینه هستم! داخلی و خارجی‌اش هم فرقی ندارد. باشگاه باید بهترین گزینه را انتخاب کند.»
با شرایطی که در حال حاضر رخ داده، از امروز دوباره کار استقلالی‌ها برای انتخاب سرمربی آغاز می‌شود. درست است که علیرضا منصوریان هم با ابراز تمایل‌هایی که برای پیوستن به استقلال از خود نشان داد، تا حدودی مسوولان استقلال را به آمدنش بیهوده امیدوار کرد اما واقعیت این است که در ماجرایی که اتفاق افتاد، بزرگ‌ترین مقصر مسوولان باشگاه استقلال بودند که با وجود اطلاع از قرارداد این سرمربی با نفت تهران و مخالفت‌های پی‌درپی باشگاه نفت با جدایی منصوریان، باز هم به جذب او اصرار داشتند و به این وسیله زمان را به ضرر استقلال کشتند.
در چنین شرایطی است که پیشکسوتان باشگاه استقلال، به ویژه کسانی که برای نشستن روی نیمکت باشگاه برنامه‌ داده‌اند، حق دارند نگران آینده این تیم باشند!

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کریم قراجه داغی IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    1 1
    به نظر من منصوریان نباید به استقلال بیایداین تیم حاشیه دارد نمیتواند دراین تیم موفق باشدفعلاخیلی زود است