قدس آنلاین: فرمانده انتظامي شهرستان شيروان خراسان شمالي از دستگیری سارقي که به سرقت لوازم داخل خودروهاي بدون تجهيزات امنيتي و داراي وسايل گران قيمت در محيط هاي خلوت شهرستان شيروان خراسان شمالي اقدام مي کرد ، خبر داد.

خودروهاي بدون تجهيزات امنيتي طعمه سارق حرفه اي

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، سرهنگ علي پاکدل گفت:در پي وقوع چندين فقره شکايت مردمي مبني بر سرقت لوازم داخل خودرو در سطح اين شهرستان ، بلافاصله موضوع در دستور کار پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت.

وی در ادامه اظهار داشت: با بررسي هاي به عمل آمده مشخص شد که بيشتر سرقت ها توسط سارقان با يک شگرد خاصي به وقوع پيوسته است ، لذا مأموران موضوع را به صورت ويژه بررسي کردند.

وي يادآور شد:مأموران پليس آگاهي اين فرماندهي پس از انجام تحقيقات تکميلي و يکسري اقدامات پليسي در يک اقدام به موقع سارقي که اقدام به سرقت لوازم داخل خودروها مي کرد را در حين فروش اموال مسروقه دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان شيروان خاطرنشان کرد:سارق در بازجويي هاي به عمل آمده بزه انتسابي خود را پذيرفته و به 13 فقره سرقت اعتراف کرده است که در ادامه اذعان داشته بيشتر سرقت ها را از خودروهاي بدون تجهيزات امنيتي و داراي وسايل گران قيمت که در محيط هاي خلوت پارک شده بودند ، انجام داده است.

سرهنگ"پاکدل" در پايان با اشاره به اينکه متهم پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد ، افزود: پليس همواره از طريق رسانه هاي جمعي ، مردم را از توصيه هاي پيشگيري از سرقت آگاه کرده است ،لذا تأکيد داريم شهروندان ، توصيه هاي پليس را در جهت پيشگيري از سرقت جدي بگيرند. 

انتهای خبر/.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.