انتخابات

۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲
کد خبر: 291169
فركي: كي گفته من كراررا مي خواهم؟!

به گزارش قدس آنلاين، کرار جاسم بازیکن تیم ملی عراق و تیم استقلال که در فصل اخیر یکی از بهترین‌های استقلال بوده، تاکید می‌کند که از یکی از باشگاه‌های بوندس‌لیگا پیشنهادی دریافت کرده است.
 او در مصاحبه با یک روزنامه‌ قطری می‌گوید: «در فصل اخیر به جایگاهی بسیار ارزشمند در فوتبال باشگاهی ایران دست یافته‌ام. من در چند هفته اخیر از سوی باشگاه‌های ایرانی و عربی پیشنهاد‌های فراوانی دریافت کرده‌ام که یکی از آنها سپاهان بود و دیگری هم تراکتورسازی و همچنین یک پیشنهاد از سوی یکی از باشگاه‌های بوندس‌لیگا داشته‌ام اما من اکنون در حال فکر کردن در رابطه با این پیشنهاد‌ها هستم و به زودی تصمیم قاطع خواهم گرفت.»
کرار درباره اینکه چرا در جام ملت‌های آسیا حضور نداشت، اینطور توضیح می‌دهد: «در این زمینه پاسخی برای بیان کردن ندارم. من از این پس باید به تیم ملی عراق توجه بیشتری کنم. از همین جا برای تیم ملی فوتبال کشورم در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 و جام ملت‌های 2019 آرزوی موفقیت می‌کنم.»
این هافبک فوتبال در ارتباط با امکانات لیگ فوتبال کشورش معتقد است: «لیگ فوتبال در کشورم نظم و امکانات مناسبی ندارد و این به علت وضعی است که کل کشور در آن قرار دارد. بیشتر ورزشگاه‌ها در آنجا امکانات مناسبی ندارند و ورزشگاه‌های جدید هم نیمه کامل رها می‌شوند. لیگ فوتبال عراق پر از استعدادهای برتر است که بیشتر کشورها آرزو می‌کنند که ای کاش چنین استعدادهایی را می‌داشتند. همانطور که می‌دانید، ‌عراق به برزیل آسیا معروف است.»
همه اینها در حالی مطرح می‌شود که سرمربی سپاهان در نهایت تعجب از این موضوع اظهار بی‌اطلاعی می‌کند. حسین فرکی که همچنان مشغول فیزیوتراپی است وقتی با این سوال درباره جذب کرار مواجه می‌شود اینطور توضیح می‌دهد: «کرار؟! من اصلا در جریان نیستم. از نظر من چنین چیزی نیست.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.