حمیدرضاعرب: غيرقابل پيش بيني نبود كه هواداران باشگاه پرسپوليس دراعتراض به وضعيت اين باشگاه تجمع كنند. ...

 از شعار علیه وزیر تا درخواست خرید سیدجلال

 اگرچه اوضاع پرسپوليس نسبت به استقلال قدري روبه راه تر به نظرمي رسد اما روند كند و نا اميد كننده اين باشگاه در نقل وانتقالات موجب شده در اقدامي سازمان يافته هواداران دايره اعتراض هاي خود را گسترش دهند. پيش از اين تجمع، هواداران پرسپوليس در اقدامي مشابه به صفحه اينستاگرام رئيس جمهور يورش بردند و از وضعيت نا بسامان اين باشگاه به شدت گله كردند. اگر چه برخي در كانون باشگاه پرسپوليس اعتقاد دارند كه اعتراض ها نشات گرفته از افرادي است كه ديگر دراين باشگاه پستي ندارند و آن‌ها عده اي را اجير كرده اند تا اين گونه اعتراض كنند اما اگراين سازمان يافتگي هم نبود ماوقع آنچه بر احوالات پرسپوليس گذشته كافي است تا صداي اعتراض هواداران را بشنويم.

پرسپوليس اگرچه در بخش فني برخوردار از  یک مربي معقول است و از اين جنبه تا حدودي اوضاع مطلوب تري در قياس با استقلال دارد اما روند كند يارگيري به خصوص از دست دادن سيد جلال حسيني اعتراض هايي را باعث شده است.

هواداران اين باشگاه نگرانند و به شدت از وضعيت موجود دلخور و نمي دانند كه سرنوشت تيم شان با اين بازيكنان درفصل چهاردهم چه خواهد شد. تيم هاي صنعتي ليگ بي توجه به مشكلات مالي در پي جذب بازيكنان مورد نظرند و ستاره هاي شان را به سادگي حفظ مي كنند اما در پرسپوليس اوضاع به هم پيچيده و اين تيم بدل شده به مامني براي بازيكنان درجه دو و متوسط. خريدهايي كه سرخ ها انجام داده اند خود گوياي وضع موجود است.

كمال كاميابي نيا بازيكني نبود كه درليگ چهاردهم ستاره باشد. اين بازيكن آن قدرها ندرخشيد كه تيم هاي زيادي را خواهان خود ببيند اما به راحتي با پرسپوليس قرارداد امضاء مي كند. در استقلال نيز اوضاع همين گونه است و اگرتصور كنيم كه همين روزها هواداران استقلال نيز در اقدام هاي مشابهي اعتراض هاي خود را بيان كنند، تصورغلطي نيست. استقلالي كه دربخش فني به نظرمي رسد قوامي كه در پرسپوليس مشاهده مي شود را ندارد.

اعتراض هاي نصفه و نيمه اي كه پس ازانتصاب مظلومي به عنوان سرمربي استقلال شد خود بيانگر آينده‌اي خواهد بود كه در انتظار اين تيم است. به زودي نيز استقلالي ها تجمع هاي مشابهي خواهند داشت و به نوع بسته شدن تيم اعتراض خواهند كرد. استقلالي كه فصل گذشته يكي دو ستاره اي هم كه داشت را از دست داد حالا به سراغ بازيكناني رفته كه خواهان زيادي درليگ ندارند و يا اصولا بازيكناني درجه دو محسوب مي شوند.استقلال رفته است سراغ امين حاج محمدي كه در تيم نفت تهران نيمكت نشين بود و غالبا درخط دفاعي به بازي گرفته نمي شد. استقلال نيز سهميه ليگ برتري اش را اختصاص داده به بازيكني درجه دو. حال شايد اندكي جذب جابرانصاري براي آبي ها مطلوب و آينده نگرانه باشد اما همين قدركافي است كه به ياد بياوريم استقلال روزگاري از اين دست مهاجمان داشت كه نتيجه‌اي برايش به همراه نبود.

جابرانصاري نيز بازيكني است در قواره محمدمهدي نظري و ايمان موسوي كه در اين تيم هرگزجواب ندادند. استقلال وضعيت نا معلومي دارد و به زودي اين تيم نيز تجمع هايي اعتراض آميز را ازجانب هوادارانش باعث خواهد شد كه نوك پيكان انتقاد ها قاعدتا سمت وزارت ورزش را نشانه خواهد رفت.

 

حاشیه های تجمع

 

    هواداران پرسپولیس با سر دادن شعارهایی خواستار کناره گیری محمود گودرزی از وزارت ورزش شدند! هواداران پرسپولیس شعار می‌دادند: «دولت استقلالی، ملت پرسپولیسی» «پرسپولیس دولتی نمی‌خوایم نمی‌خوایم» «گودرزی حیا کن وزارت را رها کن» «خادم حیا کن پرسپولیس رو رها کن » .

    اعتراض هواداران به نحوه یارگیری پرسپولیس و همچنین عدم جذب سید جلال حسینی بود.

    در دقایقی از این تجمع برخی هواداران پرسپولیس با یکدیگر به درگیری پرداختند که ادامه این درگیری‌ها پای خبرنگاران را هم به میان کشید.

    همچنین هواداران پرسپولیس در ادامه این درگیری‌ها به تشویق علی پروین پرداختند.

     سیدمهدی سیدصالحی بازیکن سابق پرسپولیس و استقلال هم برای انجام برخی امور اداری به باشگاه پرسپولیس آمد که هواداران پرسپولیس برخورد عجیبی با این بازیکن انجام دادند و شعار می‌دادند بازیکن اس اسی نمی‌خواهیم .

    در این میان مصطفی قنبرپور به نمایندگی از علی‌اکبر طاهری برای دقایقی به جمع معترضان آمد که برخی از هواداران با وی که دستیار برانکو ایوانکوویچ نیز هست، به درگیری لفظی پرداختند.

     مصطفی قنبرپور در خصوص اینکه چرا پرسپولیس از جذب سید جلال حسینی پشیمان شده است، گفت: سید جلال یکی از بهترین مدافعان ایران است که به فوتبال ملی نیز خدمت کرده و ما از خدایمان است که او به پرسپولیس بیاید اما وقتی در لیست برانکو نیست باید چه کاری انجام داد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کاظم عسکری IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    واقعا برای پرسپولیس متاسفم و آرزو دارم علی دایی برگردد ولی توی کار علی دایی هیچ کس دخالت نکند حتی علی پروین.