بيرانوند: پيشنهادهاي خارجي دارد اما دوست دارم درنفت بمانم

به گزارش قدس آنلاين، عليراضا بيرانوند كه اين روزها شايعه جدايي اش از نفت تهران شنيده مي شود درباره اينكه تمايل دارد دركدام تيم بازي كند حرف هاي تازه اي به زبان آورده است: علاقه شدید قلبی به این تیم دارم و اولویت من حضور و مثمرثمر بودن در بازی‎های این نماینده ایران در بازی‎های آتی بالاخص جام باشگاه‎های آسیاست.

 

وی با اذعان به اینکه تنها بدشانسی باعث شد نفت قهرمان لیگ برتر نشود، اظهار کرد: دوست دارم در نفت بمانم چون قرارداد دارم ولی تابع نظر و تصمیمات باشگاه هستم.

 

بیرانوند درخصوص اینکه گفته می‎شود او تمایل زیادی به حضور در دیگر تیم‎های مطرح کشور را دارد، تاکید کرد: این نظر رسانه‎هاست و شیطنت‎هایی که انجام می‎دهند، اگر هم تیمی بخواهد مرا جذب کند و در لیست کادر فنی آنها باشم باید با مسئولان باشگاه مذاکره کنند نه شخص من، مگر لیگ ما حرفه‎ای نیست پس باید حرفه‎ای عمل کنیم.

 

بیرانوند در پاسخ به اینکه درخشش وی در بازی‎های نفت باعث نشده تیم‎های خارجی و حتی عربی به او نظر داشته باشند اینطور پاسخ داد: من بازیکن نفت تهران هستم و این را بارها و بارها گفته‎ام ولی باید بگویم در حال حاضر چند پیشنهاد خارجی به باشگاه رسیده و اگر مورد قبول مسئولان و مدیران نفت واقع شوند شاید لژیونر شوم.

 

او تصریح کرد: این پیشنهادات مربوط به انگلیس، بلژیک، ترکیه و... بوده که به باشگاه نامه زده‎اند ولی مشکل من سربازی است و دانشجو هستم.

 

دروازه‌بان تیم ملی در ادامه به حضور نفت تهران در یک چهارم نهایی باشگاه‎های آسیا اشاره کرد و گفت: کار ما در ادامه بسیار سخت است ولی با بازیکنان جسور و خلاق، کادر فنی مجرب و حمایت مسئولان نفت قطعاً افتخارآفرینی خواهیم کرد و نماینده خوبی برای فوتبال ایران خواهیم بود.

 

بیرانوند با تاکید بر اینکه پیشرفتش را مدیون نفت تهران است، اظهار کرد: انتظارات از ما بیشتر شده و باید با تمام توان در بازی‎های آسیایی حضور یابیم. حق نفت است به مرحله بالاتر نیز صعود کند زیرا تنها به موفقیت فکر می‎کند.

 

وی همچنین در پاسخ به اینکه کی‎روش به او اعتقاد دارد، گفت: هر وقت دعوت می‎شوم آمادگی خودم را نشان می‎دهم و سخت تمرین می‎کنم چون تشنه بازی هستم.

 

دروازه‌بان نفت تهران در پایان خاطرنشان کرد: آرزویم این است سال‎های سال پیراهن تیم ملی را بپوشم و به همراه سایر ملی‎پوشان برای مردم فوتبال‎دوست افتخارآفرینی کنم.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.