قدس آنلاین: عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي تاکید کرد: مدت دار شدن مذاکرات هسته ای هیچ نفعی برای ایران ندارد ، البته در این راه نباید منافع ملی فدای زمان شود.

در مذاکرات هسته ای  نباید منافع ملی فدای زمان شود

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، عباسعلی منصوری آراني در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: در حال حاضرمذاکرات هسته ای به نقطه بسیار حساسی رسیده و با توجه به روزهای پایانی بدیهی است احتمال دارد فشارهای بسیاری به تیم مذاکره کننده در ارتباط با اینکه به هر شکلی توافق امضا شود صورت گیرد.

وی ارتباط با نقد تيم مذاكره كننده گفت: نقد سازنده و سالم قطعا کمک کننده است و می تواند نقاط مخفی که از دید تیم مذاکره کننده و دولت پنهان مانده است را روشن کند در واقع نقد سازنده درجهت خدمت به نظام و منافع ملی است.
عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي تصریح کرد: آنچه درماههای اخیر شاهدیم توهین و تخریب بوده است به این معنی که عده ای منافع ملی را در قبال منافع گروهی و جریانی فدا می کنند، بنابراین این گروهها آسیب رسان هستند.
وی تاکید کرد:‌ کسی که در میدان تلاش می کند مشکلاتی هم سر راهش  وجود دارد بنابراین باید با علم بر آن مشکلات پیشنهادات سازنده ارایه دهیم.
به گفته وی نقد تسهیل کننده ست اما تخریب بازدارنده بوده و عملی است که اجازه نمی دهد افراد به نقطه مطلوب برسند.
منصوری آراني اظهارداشت : منافع ملی ما از هر چیزی مهمتر است و نباید منافع ملی را فدای زمان کنیم اگر چه طولانی شدن مذاکرات هیچ نفعی برای ایران ندارد و برخلاف منافع ملی ماست، اما اینکه الزاما به هر قیمت و طی چند روز توافق امضا شود به نظرمی رسد به دور از منافع ملی است.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.