۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸
کد خبر: 292446
قنبرپور: پرسپوليس به زودي كامل مي شود

به گزارش قدس آنلاين، مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نگرانی‌های هواداران و بزرگان پرسپولیس قابل درک است اما کارها طبق قواعد مشخص پیش می‌رود و تلاش می‌کنیم تیم ظرف دو هفته آینده با تمام نفرات مورد نظر، راهی اردوی اصلی شود.

مصطفی قنبرپور در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: قبل از هر چیز می‌خواهم به نکته‌ای ناگفته اشاره کنم و آن زحماتی است که پرسنل باشگاه متحمل می‌شوند و با وجود تمام مشکلات باشگاه، با صبوری، کنار مجموعه هستند و به عنوان عضوی کوچک از آنها تقدیر می‌کنم.

وی ادامه داد: مدیریت جدید حدود دو هفته است که کار خود را شروع کرده است و همه می‌دانند که طی سال‌ها مشکلات عدیده‌ای در باشگاه پرسپولیس انباشته شده است که حل و فصل آنها نیاز به زمان دارد. یکی از مهمترین این مشکلات در کنار بدهی‌ها، ایجاد اعتماد و اطمینان نسبت به مجموعه است تا بتوان در سایه آنها کار را پیش برد. نگرانی‌های هواداران و بزرگان این باشگاه قابل درک است و همه اذعان دارند که مشکلات را نمی‌توان یک شبه حل کرد.

طی این دو هفته که مدیریت جدید کار را آغاز کرده است، شروع به جذب بازیکنان شایسته کردیم تا بتوانند به تیم کمک کنند و خون تازه‌ای به تیم تزریق شود. هدف این است که آنچه هواداران می‌خواهند، محقق شود و این خواسته چیزی غیر از کسب پیروزی و قهرمانی نیست.

قنبرپور خاطرنشان کرد: به طور قطع این تلاش‌ها در قالب چارچوبی تعریف شده صورت می‌گیرد. اگر بر اساس هیجان‌ها و فشارهای روانی، فقط بخواهیم مساله امروز را حل کنیم، در آینده به مشکل می‌خوریم و این تلاش‌ها بی‌ثمر می‌ماند. آقای طاهری و همه اعضای هیأت مدیره اعم از آقایان جعفر کاشانی، دکتر زادمهر، حمیدرضا گرشاسبی و حسین عبدی در صدد هستند، در این تغییر و تحول بهترین شرایط رقم بخورد. موضوع فقط مذاکره با یک بازیکن و قول و قرار با او نیست. باید به مسائل مختلفی توجه شود که شاید به چشم نیاید. نباید قول غیر متعارفی داد که در آینده برای باشگاه و تیم مشکل ساز شود. همچنین هر اقدامی باید در راستای حفظ یکپارچگی و وحدت تیم صورت بگیرد. بر همین اساس از هواداران خوب پرسپولیس که در سرما و گرما پشتیبان تیم هستند و می‌آیند حرف دل خود را مطرح می‌کنند می‌خواهیم کمی سعه صدر داشته باشند و اجازه بدهند باشگاه در راستای این اهداف حرکت کند. چنانکه در روزهای اخیر ضمن توافق با نورمحمدی و هادی نوروزی، نسبت به جذب کامیابی‌نیا و رضائیان هم اقدام شد و این روند ادامه دارد.

وی درباره اینکه آیا روند تسریع شده نقل و انتقالات در روزهای اخیر، در روزهای آینده ادامه پیدا خواهد کرد یا نه، تصریح کرد: قطعا هدف این است که بر اساس نیازهای تیم با توجه به صلاحدید آقای برانکو و با در نظر گرفتن قواعد باشگاه نسبت به جذب نفرات اقدام کنیم تا تیم ظرف دو هفته آینده در حالی راهی اردوی اصلی خود شود که تمام نیروهای خود را در اختیار دارد. بازیکنان قبلی که کم کم پس از توافق با باشگاه در تمرینات حاضر می شوند و نفرات جدید هم در حال جذب شدن هستند.

قنبرپور درباره اینکه اگر نفرات مورد نظر سرمربی از فصل قبل حفظ شوند، در عمل جای خالی زیادی در فهرست بزرگسالان باقی نمی ماند، گفت: برانکو یک مربی حرفه ای است. برای بستن فهرست تعامل کامل وجود دارد. ایشان نظرات و حرف ها را گوش می دهند با جمع آوری و بررسی می کنند ما هم به عنوان دستیاران نظرات و پیشنهادات را مطرح کرده و در نهایت ایشان تصمیم نهایی را اخذ می‌کند.

وی درباره مسائل مطرح شده پس از جدایی حمیدرضا علی عسگری مبنی بر اینکه برانکو خواهان حضور وی بود اما باشگاه نخواست، خاطرنشان کرد: چطور چنین مساله‌ای ممکن است. همانطور که گفتم اگر نظری هم وجود داشته باشد، تا آقای برانکو به عنوان سرمربی تصمیم نگیرند، اقدامی نمی‌شود. دیروز در جلسه چند ساعته‌ای که آقای برانکو با مدیریت باشگاه داشتند، یکبار دیگر همه موارد مرور شد و هر آنچه در نقل و انتقالات صورت می‌گیرد، با تاکید مدیریت، باید در نهایت نظر سرمربی را در پی داشته باشد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.