قدس آنلاین_سیدحمیدهاشمی:جشنواره استانی عکس بسیج به منظور ایجادرقابت سالم وسازنده دربین هنرمندان بسیجی برای خلق آثاربرجسته وشاخص دررشته عکاسی برگزارمی گردد

فراخوان سومین جشنواره استانی عکس بسیج

به گزارش قدس آنلاین،سرهنگ کمالی رییس سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی بااعلام این مطلب درجمع اصحاب رسانه گفت:دومحور فعالیتهای فردی واجتماعی بسیج وبسیجیان و زندگی ایرانی اسلامی ازجمله محورهای موضوعی این جشنواره هست که هنرمندان عکاس میتوانند به ارائه آثار خویش بپردازند.

کمالی از برپایی نمایشگاه عکس از 15 اثر راه یافته به این بخش در محورهای موضوعی خبر داد و گفت: از آثار راه یافته در بخش نمایشگاه جشنواره تقدیر و گواهی شرکت در جشنواره جهت راه یافتگان به این بخش صادر خواهد شد.

مسئول بسیج هنرمندان خراسان رضوی بیان داشت: لوح افتخار به همراه جوایز نقدی به سه اثر برگزیده در هر محور موضوعی( مجموعه شش اثر) و نیز به یک اثر قابل تقدیر در هر محور موضوعی( مجموعا دو اثر قابل تقدیر) اهدا می شود.

وی خاطر نشان کرد: عکس های ارسالی باید مستند بوده و نباید توسط نرم افزارهای رایانه ای دستکاری شده باشدو حجم آن باید بین 2 تا 4 مگابایت و با فرمتjpG باشد.

کمای تاکید کرد: هر عکاس مجاز است در هر محور موضوعی حداکثر با ارسال هفت عکس شرکت نمایدو از طرفی آثاری که در دوره های گذشته جشنواره عکس بسیج حضور داشته اند نمی توانند در این دوره شرکت کنند.

وی آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره را 25 مرداد ماه ذکر کرد وافزود: درمجموع  سه اثر برتر و 30 اثردیگر به مرحله پایانی راه خواهند یافت که علاوه بردریافت تقدیر وجوایز نفیس نقدی درمعرض نمایش قرارخواهندگرفت.

شایان ذکر است اطلاعات تکمیلی این فراخوان در سایت سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی به آدرس 

www.razavibao.ir قابل مشاهده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.