۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲
کد خبر: 292500

رضا عنايتي سرانجام ازاستقلال رفت. مهاجمي كه درروزهاي اخيرگفته مي شد درليست مازاد آبي ها است. مرد كهنه كاربازهم نتوانست با پيراهن استقلال از ميادين خداحافظي كند...

خداحافظي غم انگيز عنايتي با استقلال

به گزارش قدس آنلاين، مهاجم فصل گذشته استقلال گفت: در این چند روز اعصابم به شدت به هم ریخته بود چون تکلیفم را نمی دانستم.

 رضا عنایتی در خصوص جدایی اش از استقلال اظهار داشت: به هر حال شرایط فوتبال حرفه ای همین است. من هیچ وقت قصد نداشتم خود را تحمیل کنم و وقتی کادر فنی مرا نمی خواهد آرزوی موفقیت می کنم برای همه استقلالی ها و باشگاه استقلال. ان شاءالله که کادر فنی و مدیریت به آن خواسته هایی که دارند، برسند. من هم به عنوان هوادار همیشه پشت این تیم هستم.

 وی درباره اینکه آیا تصور جدایی از استقلال را داشت یا نه گفت: به هر حال حرفه فوتبال  همین است. بعضی وقت ها در تاکتیک یک مربی و تفکراتش جایی دارید و یک وقت هایی هم ندارید. من هم در تیم کنونی جایی نداشتم.

مهاجم فصل گذشته استقلال در خصوص اینکه رفتنش از تیم به آمدن رحمتی مربوط می شود خاطرنشان کرد: فکر نمی کنم رفتن من ربطی به مهدی رحمتی داشته باشد. این صحبت ها و گمانه زنی ها می شود و کاری هم نمی شود کرد. صلاح این بود ما نباشیم. به هر حال برای تیم آرزوی موفقیت می کنم.

وی درباره اینکه آیا طی روزهای گذشته بحثی برای ماندنش در استقلال شده بود یا نه گفت:اصلا درباره ماندنم صحبتی با من نشد. به هر حال این از تصمیمات مربی است که برای موفقیت تیم بازیکنانش را انتخاب کند. به هر حال هنگامی که تیم نتیجه بگیرد یا نه اولین کسی که مورد توجه قرار می گیرد مربی است. 

کاپیتان فصل گذشته استقلال درباره اینکه آیا بهتر نبود زودتر تکلیفش مشخص می شد اظهار داشت:صددرصد اینگونه بهتر بود. من در این چند روز نمی دانستم چه کار کنم و نمی دانستم چه تصمیمی بگیرم تا هواداران نگویند خودش از تیم رفت. در این چند روز اعصابم به شدت به هم ریخته بود چون تکلیفم را نمی دانستم.

وی درباره اینکه علاقمند بود با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کند گفت:من بارها و بارها گفتم آدم نمی تواند آینده را پیش بینی کند. بعد از 5 سال پارسال در شرایطی سخت به استقلال برگشتم و قول داده بودم با این پیراهن از استقلال خارج شوم اما این اتفاق نمی افتد. به هر حال نمی شود آینده را پیش بینی کرد. 

عنایتی افزود:امروز  با همه استقلالی ها خداحافظی می کنم. ممنون که من را تحمل کردند. بدانند رضا عنایتی تمام توانش را برای تیم گذاشت و اگر نتوانست انتظارات شان را برآورده کند دیگر توانش بیش از این نبود.

وی درباره تیم آینده اش گفت:تکلیفم دو، سه روز آینده مشخص می شود. چون قول داده بودم یک سال دیگر بازی کنم لازم است دقت بیشتری برای انتخاب تیم خودم بکنم. 

مهاجم سابق استقلال درباره پیشنهاداتی که دارد اظهار داشت:4،5 پیشنهاد دارم و اینطور نیست پیشنهاد نداشته باشم. به زودی تیم جدیدم را انتخاب می کنم.

عنایتی در پاسخ به این سوال که از استقلال پول نگرفتی اذعان داشت: من پارسال 23، 24 میلیون بیشتر نگرفتم. البته مبلغی هم نیست که باشگاه توان پرداختش را نداشته باشد. با افشارزاده صحبت کردیم و قول داد تا چند روز دیگر مشکل من را حل کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.