۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱
کد خبر: 292508

قدس آنلاین- تبریز: فرمانده انتظامي ميانه از دستگيري ۱۷ نفر معتاد پر خطر، يک نفر فروشنده مواد مخدر و توقيف ۲۷ دستگاه وسائط نقلیه متخلف خبر داد.

دستگیری ۱۷ نفر معتاد تابلو در میانه

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، هاشم شعفي  اظهار داشت: ماموران انتظامی در اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و پس از بررسي‌هاي اطلاعاتي و شناسايي مناطق جرم‌خيز، یک نفر فروشنده مواد مخدر، 15 نفر معتاد پرخطر و یک نفر روزه‌خوار را دستگير و 27دستگاه وسائط نقلیه  متخلف نیز را توقيف کردند.

سرهنگ شعفي افزود: در اين طرح مقاديري انواع مواد مخدر نيز کشف و ضبط شد.

اين مقام انتظامي در ادامه افزود: معتادان دستگیر شده با هماهنگي‌هاي به عمل آمده تحويل کمپ‌هاي ترک اعتياد و ساير متهمان با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مقام قضايي معرفی شدند.

سرهنگ هاشم شعفي در پایان با اعلام اينکه خانواده ها مراقب فرزندان خود بوده و با كنترل دوستان و تقويت آموزه‌هاي ديني آنان را از ورود به منجلاب اعتياد جلوگيري كنند از جوانان و نوجوانان خواست: در صورت هر گونه مشكل فردي، اجتماعي، روانشناسي، دوستان ناباب، خريد و فروش مواد مخدر و... جهت مشاوره و راهنمايي به دايره مشاوره اين فرماندهي مستقر در کلانتري ها مراجعه نمايند و تمام موارد مشکوک را بدون فوت وقت به مرکز فوريتهاي پليس 110 اطلاع دهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.