۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰
کد خبر: 292510

قدس آنلاین- تبریز: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌شرقی از کشف نزدیک به ۲۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک طی یک عملیات پلیسی در تبریز خبر داد.

کشف نزدیک به ۲۴ کیلو ترياک در تبریز

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، کاظم دهقانی  گفت: در ادامه اجراي طرح کنترل محورهاي مواصلاتي و در پي اطلاع از فعاليت باندي که بصورت عمده در امر تهيه و توزيع مواد مخدر از نوع ترياک فعاليت مي‌نمايد، مراتب در دستور کار پليس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

سرهنگ دهقانی ادامه داد: پس از انجام بيش از دو ماه کارهاي اطلاعاتي و شناسايي مشخص شد سرکرده باند با همکاري فرد دیگر اقدام به حمل مواد مخدر در وزن‌های بالا به شهرستان تبريز کرده و بين توزيع کنندگان مواد مخدر پخش مي‌کنند.

 وی افزود: ماموران در ادامه موفق شدند محموله‌اي را که قرار بود از استان‌هاي شرقي کشور توسط سرکرده باند به تبریز حمل و تحويل همدست اش شود را تحت کنترل ويژه قرار داده و و هردو متهم را در محل دستگير کردند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در این عملیات  تعداد 35بسته مواد مخدر به میزان 23 کیلو و 900 گرم از متهمان کشف ومتهمان دستگیر شده جهت ادامه تحقیقات  به پليس مبارزه با مواد مخدر منتقل شدند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
    0 0
    تبریز در خشکی