میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش چهار شرکت آسان موتور، اطلس خودرو، بهمن موتور و دیار خودرو کاهش یافته است.

نارضایتی از عملکرد چهار عرضه‌کننده خودرو!

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، میزان رضایتمندی مشتریان از فرایند فروش خودروهای سواری در کشور دو بار در سال (نیمه نخست و نیمه دوم سال) سنجیده می‌شود.

 

براساس جدیدترین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در این زمینه، میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش چهار شرکت تولیدکننده و واردکننده خودرو در نیمه دوم سال گذشته (1393)، کاهش یافته است.

 

در این زمینه میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش محصولات شرکت آسان موتور (عرضه‌کننده محصولات هیوندای) کاهش یافته و از 673 امتیاز از هزار امتیاز در نیمه نخست سال 1393 به 652 امتیاز کاهش یافته است.

 

میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش محصولات شرکت اطلس خودرو (عرضه‌کننده محصولات کیا) نیز از 686 امتیاز در نیمه نخست سال 1393 به 580 امتیاز در نیمه دوم سال 1393، کاهش یافته است.

 

رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش محصولات شرکت بهمن موتور (محصولاتی چون مزدا) نیز از 635 امتیاز در نیمه نخست سال 1393 به 619 امتیاز در نیمه دوم سال 1393 کاهش یافته است.

 

رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش شرکت دیار خودرو (محصولاتی چون گریت‌وال) نیز از 613 امتیاز در نیمه نخست سال 1393 به 585 امتیاز در نیمه دوم سال 1393 کاهش یافته است.

 

در این مدت میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش سایر عرضه‌کنندگان خودرو در کشور افزایش یافته است.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    2 0
    خاک بر سرشون با این تابوت ها ی کتحرکشون