قدس آنلاین – سبزوار : مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره)شهرستان سبزوار گفت: ۴۳۷ یتیم زیر ۱۸سال در این شهرستان تحت حمایت دو هزار و ۵۸۵ حامی قرار دارند.

طرح " اکرام ایتام"   پذیرش فرزند معنوی توسط افراد خیر است

سید حسین کرابی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین در سبزوار با بیان اینکه هم اکنون 443 یتیم زیر پوشش این نهاد می باشند که شش نفر آنان در انتظار حامی هستند، طرح " اکرام ایتام"را پذیرش فرزند معنوی توسط افراد خیر ذکر کرد و افزود: در این طرح هر حامی می تواند حمایت از یک یا چند یتیم زیر 18 سال را بر عهده بگیرد و هر ماه مبلغ 300 هزار ریال به حساب وی واریز کند.

وی طرح "محسنین" را نیز کمک به فرزندان زیر 18 سال خانواده هایی که سرپرستان آنها بیمار بوده و توانایی کار ندارند و یا بد سرپرست هستند دانست و ادامه داد : در این طرح نیز خیرین ماهیانه 300 هزار ریال به این خانواده ها کمک می کنند.

وی با بیان اینکه هم اکنون 200 نفر در این شهرستان زیرپوشش طرح محسنین هستند اظهار داشت : در این طرح 315 حامی و خیر حمایت از 170 نفر را بر عهده دارند و بقیه فاقد حامی می باشند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار جذب مشارکت های مردمی و حامی برای ایتام را یکی از برنامه های این نهاد به مناسبت هفته اکرام در ماه مبارک رمضان عنوان کرد واضافه نمود : چند پایگاه در این شهرستان در این زمینه فعالیت می کنند.

وی با اشاره به اطعام ایتام به مدت دو شب در ایام مبارک رمضان تصریح کرد : همچنین 160 سبد کالا به ارزش هر سبد 500 هزار ریال برای ایتام زیرپوشش این نهاد درحال توزیع است. هم اکنون 10 هزار و 800 خانوار با جمعیت حدود 20 هزار نفر زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار هستند. /  انتهای پیام   

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.