قدس آنلاین – رها واعظی: سامسونگ اعلام کرده است که کاربران گوشی های هوشمند برای دو برابر شدن عمر باتری گوشی های خود، تنها بین ۲ تا ۳ سال صبر کنند.

پروژه ی سامسونگ برای دو برابر کردن عمر باتری گوشی های هوشمند

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، سامسونگ در حال کار بر روی پروژه یی مهندسی برای دو برابر شدن عمر باتری گوشی های هوشمند بدون افزایش اندازه ی آن ها است.

سامسونگ اعلام کرده است که پوشش گرافنی سیلیکون می تواند کاتد گرافیت در باتری تشکیل دهد و این مخلوط شیمیایی قادر است بار بسیار بزرگ تری را نگهداری کند.

البته سامسونگ تاکید کرده است که تکمیل این پروژه و رفع مشکلات ایمنی آن تا دو یا سه سال آینده طول می کشد و سپس برای مصرف کنندگان قابل استفاده خواهد بود.

این تکنولوژی جدید باتری نیاز به ایجاد استانداردهای ایمنی خاص و تازه، ارزان قیمت و مقرون به صرفه دارد و باید مانند بسته های لیتیوم یونی موجود برای دستگاه های الکتریکی در برابر شرایط مختلف محیطی مقاوم باشد.

کسب تعادل در تکنولوژی های جدید، به خصوص در فناوری افزایش عمر باتری های جدید برای گوشی های هوشمند بسیار پیچیده است و باید امیدوار بود که سامسونگ این فناوری را تا دو سه سال آینده برای مردم قابل استفاده کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.