حمیدرضاعرب: روزي كه برانكو به سيد جلال اعلام كرد در ليست فصل آينده پرسپوليس جايي ندارد، ...

سيد جلال درسه راهي تهران - تبريز- اصفهان

اين بازيكن با مهدي رحمتي تماس گرفت و از او خواست درباره حضورش در استقلال با مديران اين باشگاه مذاكره كند. رحمتي هم كه خود از بازگشت مطمئن بود با مسوولان باشگاه استقلال مذاكراتي پيرامون جذب سيد جلال انجام داد اما مسوولان باشگاه استقلال اعلام كردند كه بودجه كافي براي خريد اين مدافع را در اختيار ندارند.

آبي ها كه تمام توان شان روي جذب رحمتي بود به اين دروازه بان اطلاع دادند كه به دوستش بگويد روي استقلال نمي تواند حساب كند. ديروز آبي ها رسما اين موضوع را رسانه اي كردند تا شايعه حضور مدافع سابق سرخ ها در تركيب آبي ها از ميان برود. حال پرسش اين است كه تكليف مدافع ملي پوش كه فصل پيش را در ليگ ستارگان قطر گذراند چه مي شود؟! آيا او دوباره به پرسپوليس برمي گردد يا مقصدش جاي ديگري خواهد بود؟

بازگشت سيد جلال را به پرسپوليس نمي توان هرگز در ذهن متصور بود. برانكو به دنبال جذب يك مدافع از كرواسي است و سيد جلال هرگزنمي تواند لحظه اي به بازگشت فكركند و بايد به ديگر تيم ها متمركز شود. مقصد سيد جلال را آن ها كه به اين بازيكن نزديكند 3 تيم معرفي مي كنند. ابتدا شايد نفت تهران تيم بعدي سيد جلال لقب بگيرد. نفت بازيكناني را در خط دفاع از دست داده است كه جذب سيد جلال مي تواند خلاء هاي موجود را كه حاصل جدايي پادوواني و حاج محمدي است پر كند. مذاكراتي هم با سيد جلال شده است. يكي از مربيان تيم نفت اين موضوع را تاييد مي‌كند اما زردپوشان تهراني سعي مي كنند چراغ خاموش حركت كنند تا احيانا اين بازيكن از چنگ شان نپرد. براي نفت اتفاق ويژه اي خواهد بود اگر در فصلي كه در آستانه رسيدن به جمع چهار تيم نهايي آسيا است، سيد جلال را هم به خدمت بگيرد. مدافع سابق پرسپوليس اما نيم نگاهي هم به تراكتورسازي و حتي سپاهان دارد. تراكتوري ها در خط دفاع تيمي بودند شكننده اند و جذب سيد جلال مي‌تواند خريد بسيار مطلوبي براي توني باشد.

حسيني هنوز مذاكره اي با باشگاه تبريزي نداشته است و پيش تر گفته مي شد شايد رحمتي و سيد‌جلال با هم به تراكتور بروند كه در نهايت رحمتي به استقلال آمد تا شاهد حضور همزمان اين دو در يك تيم نباشيم.

سيدجلال را مي شود در سپاهان هم متصور بود. هرچند كه مسوولان اين باشگاه از نحوه جدايي اين بازيكن هنوز دلخورند و اعتقاد دارند كه سيد جلال آن فصلي كه از تيم شان به پرسپوليس رفت رفتار خوبي با باشگاه نداشت.

به همين دليل شايد حضور اين بازيكن در جمع زرپوشان اصفهاني غيرممكن باشد. اما اين مدافع را مي شود در تركيب ديگر تيم اصفهاني مشاهده كرد. زمزمه‌هايي مبني برحضور اين بازيكن درتيم ذوب آهن شنيده مي شود. ذوبي ها يكي از مدافعان خوب خود به نام سانتوز را از دست داده اند و هنوز بازيكني به جاي او جذب نكرده‌اند كه خريد سيد جلال در اين شرايط مي‌تواند براي گل محمدي بسيار اميدواركننده باشد. هرچند كه ذوبي ها چندان علاقه اي به خريد بازيكنان گران قيمت ندارند و اين گونه خريدها را در منافات با سياست هاي خود مي دانند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.