۹ تیر ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۵
کد خبر: 292594
اخبار ويژه / شعار سیاسی ممنوع

اخراج ۴۸ نفر از کارکنان کتابخانه

مهر: در آستانه تودیع و معارفه رئیس کتابخانه مجلس ۴۸ نفر از پرسنل کارآمد این مرکز اخراج شدند. یکی از کارکنان کتابخانه مجلس که نخواست نامش اعلام شود، با تأیید این خبر افزود: بیشتر این افراد دارای مدرک دکتری هستند و از پنج تا ۱۵ سال سابقه کار تخصصی در بخشهای مختلف کتابخانه مجلس را در کارنامه دارند.

 

روستایی که آبی برای نوشیدن ندارد!

تابناک: حمزه محمديان، مسؤول گروه جهادي شهيد سلماني روستاي ديلم شهرستان شوشتر استان خوزستان گفت: در روستاي ديلم ما حتي آب نوشيدني نداريم. وی همچنین گفت که برخی اهالی این روستا به بیماری های پوستی وعفونی مبتلا شده اند.

 

ساخت ویلا در حریم زاینده‌رود!

مهر: علی بصیری پور، معاون بهره برداری آب منطقه‌ای استان اصفهان گفت: خانه‌های ویلایی که در حریم زاینده رود ساخته می‌شود، با شکایت شرکت آب منطقه‌ای، مورد پیگیری قضایی قرار می‌گیرد.

 

بن نان هم آمد

ایرنا: فرشید حیدری، دبیر ستاد توان افزایی و حمایت از فعالیت سازمانهای مردم نهاد شهر تهران از توزیع 50هزار بن نان میان نیازمندان تهرانی تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.

 

مشاهده دکل گمشده در خلیج مکزیک!

باشگاه خبرنگاران: امیرعباس سلطانی، نماینده مجلس در خصوص وضعیت دکل گمشده نفتی گفت: اینکه گفته می‌شود دکل در خلیج مکزیک دیده‌شده در حد حرف است چون هنوز دکلی وجود نداشته و پولی به‌حساب شرکت واریز نشده که دکلی در کار باشد.

 

شعار سیاسی ممنوع

نواندیش: مسعود پزشکیان، نماینده مجلس در واکنش به موضعگیری های برخی مداحان و ورود افراطی آنها در مسایل سیاسی گفت: هرکس باید همان مسؤولیتی را که برای او تعریف شده، انجام دهد. از حدود خارج شدن و در مراسم مداحی شعارهای سیاسی دادن، رفتار اخلاقی نیست.

 

حق ورود به انتخابات را نداریم

ایرنا: سیدپرویز فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: کمیته امداد حق ورود به انتخابات را ندارد و رویکرد هیأت امنای این نهاد نیز بر این اساس است.

 

فروش دستمال‌های اعتیادآور در تهران

فرارو: دکتر مجید ابهری، آسیب شناس اجتماعی از فروش دستمالهای مرطوب کننده اعتیاد آور در بازار خبر داد و گفت: زنان و دختران مراقب دام جدید مافیای مواد مخدر باشند.

 

توضیحی برای مردم نداریم

ایسنا: فرماندار هیرمند در توضیح اینکه چرا امسال نیز مشکل قطع آب در شهرستان هیرمند مانند گذشته در حال تکرار است، گفت: در جلسه عمومی هم گفتم که ما توجیهی برای مردم نداریم، اصلاً دیگر نمی‌توانیم چیزی بگوییم، چه بگوییم؟ یک سال از این قضیه گذشته، ما این قدر تأکید کردیم، ولی آقایان متولی امر خیلی کاری نکرده‌اند، حتی مصوبات جلسات را هم اجرا نکردند.

 

اخباردمای 50 درجه را اعلام نمی‌کنند؟

قدس آنلاین: محمد اصغری، کارشناس هواشناسی گفت: من یک عضو کوچک از سازمان صداوسیما هستم و دوست داشتم پشت صحنه کار ما نیز دیده شود. اصغری گفت: برخی می‌گویند، اخبار دمای 50 درجه را اعلام نمی‌کنید، چون اگر به این درجه از گرما برسیم، باید همه جا تعطیل شود، اما به راستی ما سیاسی نیستیم. وی گفت: کسی نمی‌تواند در دمای 50 درجه بیرون بیاید و رفت و آمد در این گرما خیلی سخت است؛ بنابراین دمایی که اعلام می‌کنیم، عین واقعیت و مطابق با استانداردهای بین المللی است نه خودرو هموطنان.

 

طبابت پزشکیان در صحن علنی مجلس  

مشرق: نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در پست اخیر صفحه اینستاگرامش عکسی از خود در حال طبابت کردن در صحن علنی مجلس شورای اسلامی منتشر کرد. مسعود پزشکیان در توضیح عکس نوشت: هر جا برای هر شخصی کاری از دستم بر بیاید، دریغ نمی کنم(قسم پزشکی).

 

رکود بازار مسکن عمیق‌تر ‌شد  

مشرق: درحالی رکود بازار مسکن سومین سال خود را پشت سر می گذارد که این بازار همچنان درگیر کاهش خرید و فروش و نبود سرمایه گذاری است بطوری که مسؤولان این بخش از کاهش بیش از ۷۰ درصدی صدور پروانه‌های ساختمانی خبر می‌دهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.