قدس آنلاین: مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی اتمام کامل محور بجنورد به سنخواست را نیازمند ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار دانست.

اتمام کامل محور بجنورد به سنخواست نیازمند ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، مهندس علی اصغر بدیعی مقدم، در بازدید از محور بجنورد به سنخواست که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی انجام گرفت طول کل این پروزه را 78 کیلومتر عنوان کرد و گفت: این پروژه در قالب چهار قطعه در حال انجام است.

وی افزود: هم اکنون قطعه یک و سه و چهار به پیمان رفته و پیمانکاران در آن قطعات مستقر شده و مشغول کار هستند.

بدیعی مقدم خاطرنشان کرد: از قطعه اول که 20 کیلومتر است 10 کیلومتر به بهره برداری رسیده و 10 کیلومتر در مرحله اجرای مناقصه است.

وی با بیان اینکه 18 کیلومتر قطعه دوم هنوز به مناقصه نرفته،  تصریح کرد: در 20 کیلومتر قطعه سوم نیز کار عملیات خاکی و ابنیه فنی محور در حال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در قطعه 20 کیلومتر چهارم نیز 10 کیلومتر به پیمان رفته و عملیات خاک برداری آن به اتمام رسیده و 5 کیلومتر آماده آسفالت است كه در سال 94 از تقاطع غیر هم سطح بش قارداش به کچرانلو آسفالت می شود.

وی میزان پیشرفت فیزیکی مجموع پروزه را 30 درصد اعلام کرد و گفت: برای اتمام این پروژه مبلغ 120 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

بدیعی مقدم تصریح کرد: با اجرای این پروزه طول مسیر بجنورد به سنخواست 40 کیلومتر کاهش می یابد.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.