میرزابابا مطهری‌نژاد گفت: در چند روز باقیمانده تا پایان مذاکرات همدلی حکم می‌کند که مسائل و مشکلات را از دریچه ذهن تیم مذاکره کننده‌مان ببینیم.

مطهری‌نژاد: در روزهای پایانی مذاکرات با تیم مذاکره‌کننده همدلی کنیم

یک عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری در گفت‌وگو با  ایسنا، اظهار کرد: همدلی یعنی اینکه مسائل و مشکلات را از دریچه ذهن طرف مقابل ببینیم و همزبانی یعنی مشکل طرف مقابل را با زبان خود بیان کنیم یعنی بتوانیم احساسات او را بروز دهیم.

این فعال سیاسی با اشاره به این که در آخرین روزهای مذاکرات هسته‌ای ایران با 1+5 هستیم خاطر نشان کرد: در این موقعیت مردم و مسئولین و تمام عوامل داخلی باید خودشان را جای مذاکره کنندگان بگذارند و از دریچه ذهن آنها صحبت کنند.

وی با بیان اینکه در دو سه روز باقیمانده تا پایان مذاکرات باید معضلات و مشکلات تیم مذاکره کننده را که در مقابل نمایندگان کشورهای ابرقدرت دنیا حضور پیدا می‌کنند درک کنیم، افزود:‌اعضای تیم مذاکره کننده باید در جمع سنگینی حاضر شوند و از منافع ملت دفاع کنند. پس قطعا باید این احساس را داشته باشند که هر چه می‌گویند از داخل کشور مورد حمایت و پشتیبانی مردم خواهد بود.

وی با تاکید بر این که مردم و مسئولین و بخصوص رسانه‌ها در روزهای پایانی مذاکرات باید آنچه را که تیم مذاکره کننده می گوید به زبان آورند، تصریح کرد: رسانه‌ها باید در این مرحله با دقت بیشتری عمل کرده و مراقبت‌های لازم را به خرج دهند تا از این مرحله به سلامت عبور کنیم.

مطهری‌نژاد اظهار کرد:‌ پس از گذشت از این مرحله می‌توانیم نقد و انتقادات را مطرح کرده و در صورتی که نیاز به اطلاعات تکمیلی باشد آن را درخواست کنیم. لذا در شرایط فعلی پشتیبانی یکپارچه و توجه به مسائل و مشکلات تیم مذاکره کننده مهمترین مساله‌ای است که باید جامعه و بخصوص رسانه‌ها در نظر داشته باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.