استقلال: سيدجلال درليست ما نيست/رحمتي زيرميزي نگرفت

به گزارش قدس آنلاين، بهرام امیری در مورد اینکه گفته می شود حضور سید جلال حسینی در استقلال در حال قطعی شدن است اظهار داشت: سید جلال حسینی بازیکن بزرگی است اما در لیستی که پرویز مظلومی به من داده است نام این بازیکن نیست.

وی در این باره که سید جلال در مصاحبه ای گفته مظلومی به بازی او اعتقاد دارد گفت: بله آقای مظلومی اکنون به بازی تمامی ملی پوشان اعتقاد دارد اما دلیل نمی شود همه این بازیکنان در فهرست استقلال باشد. به من تا این لحظه بحثی برای حضور این بازیکن نشده است.

امیری در مورد قرارداد مهدی رحمتی و اینکه گفته می شود میلیاردی بسته شده و پشت پرده دارد اظهار داشت: خدا را شاهد می گیرم که قرارداد رحمتی نه بند و تبصره ای دارد و نه پشت پرده و زیر میزی. راحت ترین فردی که با او قرارداد بستیم رحمتی بود. رحمتی دلش با استقلال بود و می خواست در این تیم کار کند. ما هر شرایطی که داشتیم به این دروازه بان گفتیم و او هر پذیرفت. همه صحبت هایی که در مورد قرارداد رحمتی گفته می شود شایعه است . بنده به عنوان مسئول نقل  و انتقالات باشگاه استقلال با قاطعیت می گویم که رحمتی به عشق هواداران و مردم ساده ترین نوع قرارداد خود را با استقلال امضا کرد و از او بابت این همکاری اش تشکر می کنم.

وی در این رابطه که روز گذشته آشتی بین رحمتی و طالب لو صوری بود و چه لزومی داشت این دو بازیکن را با هم رودرور کنند گفت: صوری بودن آشتی این دو تشخیص شخصی شماست و اصلا هم این آشتی صوری نبود و بلکه قلبی بود و قطعا به سمت و سوهای خوبی می رود.

امیری در مورد آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی امید ابراهیمی و خسرو حیدری نیز گفت: در حال صحبت با هر دو هستیم.

امیری در پایان در خصوص اینکه آیا وزارت ورزش پولی به استقلال داده یا خیر گفت: ما در کار خودمان را انجام می دهیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.