اعلام آمادگي مس كرمان براي بازي با پيكان/عجيب اما واقعي!

به گزارش قدس آنلاين،‌ باشگاه مس کرمان به رای صادر شده مبنی بر حضور مستقیم پیکان در لیگ برتر اعتراض کرد و خواستار برگزاری بازی پلی‌اف مقابل این تیم شد.

 با اعلام رأی کمیته استیناف در رابطه با بازیکن تیم راه‌آهن جابه جایی‌های زیادی در جدول لیگ برتر رخ داد.

 

اکنون با این رأی تیم پیکان در رده‌ چهاردهم جانشین تیم استقلال خوزستان شد و حالا این سؤال به میان می‌آید که تکلیف بازی پلی‌آف که استقلال خوزستان مقابل مس کرمان برگزار کرد به چه شکل در خواهد آمد؟!

 

کاملا بدیهی است به همان شکل که این حکم موجب تغییرات زیادی در جدول رده‌بندی بازی‌های لیگ برتر ایجاد شد، همین حکم نیز قانوناً باید در رابطه با بازی پلی‌آف نیز اثرگذار باشد و با توجه به اینکه تیم جدیدی در رده چهاردهم جدول قرار گرفته است، بازی پلی‌آف بین تیم سوم لیگ یک و تیم چهاردهم لیگ برتر نیز مجدداً برگزار شود.

 

این مسئله از این نظر کاملاً قانونی می‌نماید که اگر با حکم فدراسیون تیم جدیدی هم در رده‌ی سوم لیگ دسته اول قرار می‌گرفت، قطعاً فدراسیون حکم به تکرار بازی پلی‌آف می‌داد و حالا با قرار گرفتن تیم جدیدی در رده‌ی چهاردهم لیگ برتر، به شکلی کاملاً قانونی و مطابق حکم استیناف، بازی پلی‌آف بین تیم سوم لیگ یک یعنی مس کرمان و تیم جدید چهاردهم لیگ برتر نیز مجدداً برگزار شود.

 

باشگاه صنعت مس کرمان کاملاً این آمادگی را دارد که بازی پلی‌آف جدید را برگزار کند و عدم انجام برگزاری این بازی موجب خواهد شد به همان شکل که عدالت مد نظر فدراسیون فوتبال برای تیم‌های لیگ برتری رعایت شد، این عدالت برای بازی پلی‌آف که اثر مستقیم از این حکم پذیرفته است، رعایت نشود.

 

از همین‌رو باشگاه صنعت مس کرمان منتظر رفتار عادلانه و حکم قانونی و مقتضی برای انجام دوباره بازی پلی‌آف است. این باشگاه امیدوار است که در این زمینه مقامات مسئول قانونی و عادلانه برخورد و اظهار نظر کنند.

 

بار دیگر تأکید می‌شود که حکم صادره برای تیم راه‌آهن، اثر مستقیم در بازی پلی‌آف تیم چهاردهم لیگ برتر با تیم سوم لیگ دسته اول داشته و به همان اندازه که در سرنوشت تیم‌های لیگ برتر اثر گزار بوده، برای بازی پلی‌آف نیز اثر داشته است. از همین رو توقع همگان اعلام یک رأی عادلانه است. چه بسا اگر این حکم پیش از برگزاری بازی پلی‌آف صادر می‌شد، سرنوشت این بازی نیز کاملاً متفاوت بود.

 

باشگاه مس کاملا آماده است که با حکم برگزاری بازی پلی‌آف جدید، تیم خود را روانه میدان کند و در این زمینه امیدوار است که نهادهای فدراسیون فوتبال حکم قانونی و عادلانه را در این زمینه صادر کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.