دبیر کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: بازدید از مراکز نظامی کشورمان یک زیاده‌خواهی است و هیچ‌کس حق معامله در این ارتباط را ندارد چرا که این موضوع جزء خطوط قرمز نظام به شمار می‌رود.

بازدید از مراکز نظامی کشورمان یک زیاده‌خواهی است

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی افضلی‌فرد نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با فارس، با اشاره به ابلاغ قانون الزام دولت به حفظ دستاوردها و حقوق هسته‌‌ای ملت ایران از سوی رئیس مجلس به دولت گفت: همانطور که در این قانون تصریح شده تمامی تحریم‌های مالی، بانکی و اقتصادی باید در روز اول اجرای توافق لغو شود و این موضوعی است که مورد تأکید ملت ایران است.

وی افزود: بازدید از مراکز نظامی کشورمان توسط بازرسان آژانس یک زیاده‌خواهی است و در چارچوب مذاکرات نمی‌تواند قرار بگیرد و از سوی دیگر جزء خطوط قرمز نظام ماست که هیچ‌کس حق ندارد در خصوص آن معامله کند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس اظهار داشت: مصاحبه با دانشمندان هسته‌ای نیز جزء خطوط قرمز نظام است و ما پیش از این هم مشاهده کردیم اطلاعات دانشمندان هسته‌ای ما در اختیار سرویس‌های جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار گرفته و بدین وسیله تعدادی از دانشمندان هسته‌ای ما ترور و به شهادت رسیدند.

افضلی‌فرد خاطر نشان کرد: یکی دیگر از مواردی که مجلس در تصویب این قانون بر آن تأکید داشته این است که باید توافق به تصویب شورایعالی امنیت ملی برسد و مصوبات شورایعالی امنیت ملی نیز طبق قانون اساسی باید به تأیید مقام معظم رهبری برسد.

وی در پایان گفت: تصویب قانون الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته‌ای در واقع در راستای پشتیبانی از دولت و تیم مذاکره‌کننده در عرصه مذاکرات هسته‌ای و نشان‌دهنده یکپارچگی ایران اسلامی در دفاع از دستاوردهای هسته‌‌ای است.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.