قدس آنلاین- تبریز: رئیس کمیسیون تحقیق و نظارت شورای شهر تبریز از بی انصافی برخی شهروندان در حق پاکبانان کلانشهر تبریز خبر داد.

شهروندان در حق کارکنان خدمات شهری اجحاف نکنند
به گزارش قدس آنلاین از تبریز، فریدون بابایی اقدم با اشاره به وقوع یک مورد تصادف خودرو با کارگر خدمات شهری ابراز داشت: روز یکشنبه حوالی ساعت 13 در حال عبور از مقابل پل سنگی بودیم که متوجه شدیم یک راننده با یکی از پارکبانان شهر تصادف کرده و در کمال بی انصافی از صحنه تصادف فرار کرده است.
رئیس کمیسیون تحقیق و نظارت شورای اسلامی شهر تبریز پاکبانان را انسانهایی واجد ارزش و احترام دانست و تصریح کرد:  چندین مورد تصادف رانندگی منجر به فوت با پاکبانان صورت گرفته است، از کمالات اخلاقی و انسانی دور است که در ماه رمضان با تلاشگران عرصه پاکی و زیبایی شهر اولین ها چنین برخوردی انجام گیرد.
وی شهروندان تبریز را به حفظ محیط زیست و پاک نگه داشتن آن فراخواند و تاکید کرد: به خاطر داشته باشیم که این پاکبانان هستند که زیبایی شهر اولین ها را برای ما به ارمغان می آورند در صورتی که هیچ انتظار کمک مالی از شهروندان ندارند.
بابایی اقدم در پایان ضمن درخواست همکاری بیشتر  از شهروندان در مدیریت شهر تبریز گفت: به خاطر داشته باشیم که با انداختن زباله کوچک، قامت مردان بزرگی را خم میکنیم و این شایسته شهرودان بزرگ تبریزی نیست.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.